سایبرگایز

گروه نرم افزاری سایبرگایز

سایبرگایز

گروه نرم افزاری سایبرگایز

متا تگ دیسکریپشن چیست؟

متا دیسکریپشن از روزهای ابتدایی شروع سئو یکی از فاکتورهای مهم در آن بوده است. گوگل مکررا اعلام می کند که متا دیسکریپشن دیگر تاثیری در رتبه بندی صفحات ندارد. اما شواهدی وجود دارند که این متا تگ به صورت غیر مستقیم بر روی بهینه سازی سئو تاثیر گذار است. پارامترهایی مانند نرخ کلیک (CTR)، پیش بینی کیفیت محتوای صفحه و در حالت کلی محتوای سایت، همگی با کمک متا دیسکریپشن بهینه، تحت تاثیر قرار می گیرند. در این مطلب به صورت بسیار جامعی به نحوه نوشتن صحیح متا تگ توضیحات پرداخته و این موارد را به صورت قدم به قدم برایتان توضیح خواهیم داد. برای مشاوره رایگان در زمینه بهینه سازی سئو و طراحی سایت می توانید برروی لینک کرده یا با شماره 02188456784 و 09022002123 تماس بگیرید.

متا تگ توضیحات (متا دیسکریپشن) چیست؟

به شکل ساده می توانیم بگوییم که متا دیسکریپشن (Meta Description) در واقع متا تگیست که در آن به توضیحات مختصری درباره موضوعیت صفحه می پردازیم. این توضیحات در صفحه نتایج جستجو و زیر عنوان صفحه قرار می گیرند.

چرا متا دیسکریپشن در سئو مهم است؟

در دوران طلایی سئو، متا دیسکریپشن از اجزا بسیار مهم بهینه سازی بود. آیا این متا تگ به رتبه سایت کمکی می کرد؟ گوگل به دفعات تکرار کرده است که متا تگ توضیحات به عنوان یکی از فاکتورهای رتبه بندی صفحات سایت ها نمی باشد. مطالعاتی که اخیرا انجام شده نشان می دهد که گوگل به صورت اتوماتیک به ساخت متا دیسکریپشن های مختلف می پردازد. این متا دیسکریشن با آن چیزی که وبمستر سایت در صفحه تعیین کرده است، کاملا متفاوت می باشد. مهم نبود که متا دیسکریپشن نوشته شده توسط کاربر، کوتاه یا بلند است همینطور وجود کلمه کلیدی در آن نیز اهمیتی نداشت، در هر صورت گوگل در شرایط مختلف متا دیسکریپشن های متفاوتی را می ساخت. گوگل جمله ای از پارگراف های ابتدایی صفحه را به عنوان متا دیسکریپشن انتخاب میکند. البته این مسئله به این معنا نیست که گوگل رفتار مشابهی در سایت شما خواهد داشت. در واقع این نتیجه نشان می دهد که گوگل تمرکز بیشتری در استفاده از مقدمه صفحه به عنوان متا دیسکریپشن دارد. مطمئنا ملاحضات دیگری نیز جدا از مسائل مرتبط با سئو، در انتخاب متا دیسکریپشن وجود دارد. در زمینه سئو، متا دیسکریپشن می تواند موجب افزایش کلیک، ترافیک، نرخ تبدیل و درآمد سایت شود :

  • افزایش نرخ کلیک سایت در نتایج جستجو: شواهدی وجود دارد که نشان از ارتباط مستقیم یک متا دیسکریپشن بهینه با افزایش نرخ کلیک دارد.
  • افزایش ترافیک افزایش نرخ کلیک به واسطه بهینه سازی متا دیسکریپشن، منجر به افزایش ترافیک سایت می گردد.
  • افزایش نرخ تبدیل متا دیسکریپشنی که با موضوع صفحه کاملا در ارتباط بوده، برای کاربران جذاب است و همچنین مطابق با خواسته اصلی کاربران نوشته شده است، می تواند منجر به افزایش قابل ملاحظه نرخ تبدیل گردد. علاوه بر این شواهدی وجود دارد که با افزایش نرخ کلیک و ترافیک سایت، گوگل نیز به ارتقا رتبه آن می پردازد. همین اواخر ریاست گوگل در کانادا اعلام کرد که زمان حضور کاربران در سایت پس از کلیک بر روی آن (dwell time) از جمله فاکتورهای رتبه بندی محسوب می شود.

تگ متا دیسکریپشن چیست؟

متا دیسکریپشن و نتایج جستجو :

بعضی از افراد به صورت ناخواسته دو مفهوم متا دیسکریپشن و توضیحات نمایش داده شده در نتایج جستجو (اسنیپت نتایج جستجو) را به جای یکدیگر به کار می برند. اما متا دیسکریپشن و اسنیپت نتایج جستجو (rich snippet)، دو چیز کاملا جدا از هم هستند. متا دیسکریپشن یک تگ HTML است که شما بر روی آن کنترل داشته و می توانید دست به ساخت و بهینه سازی آن بزنید. اما اسنیپت نتایج جستجو، توضیحاتیست که گوگل از صفحه شما انتخاب کرده و آن را در نتایج جستجو و زیر عنوان صفحه نمایش می دهد. این توضیحات می تواند همان توضیحات درج شده در متا دیسکریپشن بوده یا اینکه گوگل به صورت اتوماتیک دست به تولید توضیح متفاوتی بزند. در حقیقت می توان گفت که این قسمت در کنترل گوگل قرار دارد.

  • چرا گوگل حتما متا دیسکریشپن نوشته شده توسط شما را نشان نمی دهد؟

گوگل بسته به عبارت مورد جستجو توسط کاربر، دست به تولید توضیحات متفاوتی برای صفحات وب می زند که ممکن است کاملا متفاوت از متا تگ توضیحات شما باشد. این مورد هم چیز جدیدی نیست. گوگل سالها پیش اقدام به اتوماسیون این قسمت زده است.

ریچ اسنیپت (Rich Snippets) چیست؟

Rich Snippet یکی از سرویس های گوگل است که محتوای صفحات سایت را به نحوی خلاصه می کند که کاربران هنگام مشاهده نتایج جستجو متوجه می شوند که محتوای آن صفحه چیست. به عبارتی، ریچ اسنیپت برای توصیفِ اطلاعات و داده های نشانه گذاری شده وب سایت استفاده می شود و به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای وب سایت را بهتر درک کنند. ریچ اسنیپت ها به کد HTML سایت اضافه می شوند. در صورتی که از ریچ اسنیپت ها در سایت استفاده نشود، در نتایج جستجو تنها عنوان صفحه سایت، آدرس سایت و توضیحات متای آن صفحه نمایش داده می شود. اما اگر از ریچ اسنیپت ها در کد های سایت استفاده شود، موتور های جستجو (مخصوصا گوگل) اطلاعات بیشتری را به نمایش می گذارند. اطلاعاتی مانند نقد و بررسی محصولات، کسب وکار، خدمات و... . یک نمونه رایج و تاثیرگذار اسنیپت، درج ستاره ها در زیر لینک سایت است. ستاره های زیر لینک، میانگین مقدار امتیازهایی است که کاربران به صفحه مورد نظر داده اند.

تحقیق بر روی صفحه نتایج جستجو : 

جدا از اینکه وب سایت شما در چه حوزه ای فعالیت می کنید، ابتدا به انجام تحقیقاتی بپردازید. این تحقیقات اغلب شامل صفحه نتایج جستجو است. فعالیت‌ های رقبایتان را مورد بررسی قرار داده و نوع نمایش سایت هایشان را در صفحه نتایج جستجو مشاهده کنید. با این کار می‌ توانید به ارزیابی متا دیسکریپشن های این سایت‌ ها بپردازید. برای آنالیز بهتر نتایج جستجو مراحل زیر را طی کنید :

  • صفحه نتایج جستجو را در کلمات کلیدی مورد نظرتان آنالیز کنید.
  • صفحه نتایج جستجو را برای سایت‌های رقیبانتان بررسی کنید.
  • نتیجه را در فایلی ذخیره کرده و آن‌ها را دنبال کنید.

کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران می بایست در متا دیسکریپشن نمایش داده شوند!

گوگل بارها اعلام کرده است که وجود کلمات کلیدی در متا دیسکریپشن، پارامتری در رتبه بندی محسوب نمی شود. اما با نگاهی به نتایج جستجو متوجه می شوید که گوگل به پر رنگ کردن کلمات مورد جستجوی کاربر در متا دیسکریپشن می زند. این مسئله دلیلی بر در نظر گرفتن این پارامتر در رتبه بندی سایت ها نیست، اما می تواند کاربر را متعاقد سازد که نتیجه مورد نظر او با چیزی که به دنبالش است، ارتباط نزدیک تری دارد. اما چرا؟ چون که کاربر در صفحه نتایج جستجو به دنبال نزدیک ترین آیتم به خواسته خود است. به عنوان مثال با جستجو عبارت وکیل تصادفات انتظار دارد که این کلمه در متا دیسکریپشن به صورت پر رنگی نمایش داده شود. اگر متا دیسکریپشن سایت شما، بتواند کابر را در بین نتایج جستجو راضی کند، شما برنده این مبارزه بوده و توانسته اید که او را نسبت به کلیک بر روی سایتتان ترغیب کنید. در نتیجه وجود کلمات کلیدی در متا دیسکریپشن یکی از روش های بهینه سازی آن است.

متا دیسکریپشن های بهنیه چگونه هستند؟

اما یک متا دیسکریپشن مطابق با اصول سئو چه شکلیست؟ در ادامه مثال هایی برایتان آماده کرده ایم. 

  • آیا می دانستید که درد و رنج قربانیان یک حادثه بسیار جدیست؟ در این مقاله به بررسی و تحقیق در این مورد پرداخته ایم.
  • اگر به نیازهای روزانه خود دقت کنید، احتمالا متوجه خواهید شد که کامپیوترها می توانند کمک زیادی به شما کنند. نویسندگان ما در این مطلب به توضیح این مسئله پرداخته اند.
  • اگر به دنبال یک مانیتور خوب هستید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. تکنسین های ما در این مطلب به راهنمایی شما در خرید مانیتور پرداخته اند.

تگ متا توضیحات چیست؟

هیچ قالب کلی و صحیحی برای متا دیسکریپشن وجود ندارد و نوع بهینه آن از وب سایتی به وب سایت دیگر متفاوت است. با کمک گرفتن از نتایج جستجو و کمی آزمایش می توانید به صحیح ترین شکل متا دیسکریشپن در سایت خود برسید. در نوشتن متا دیسکریشپن، مخاطب خود را هدف قرار داده و با توجه به نیاز آنها به بهینه سازی آن بپردازید.

بهینه سازی متا دیسکریپشن نیاز به ایجاد تعادل دارد!

در نوشتن متا دیسکریپشن دقت داشته باشید که بین پارامترهای ماکسیمم طول، وجود عبارت جذاب، وجود کلمات کلیدی، برندینگ مناسب و هویت سایت می بایست تعادل وجود داشته باشد. از همین امروز شروع به تمرین برای نوشتن متا دیسکریپشن بهینه کرده و این کار را به صورت مدام انجام دهید. با تغییر و بروزرسانی متا دیسکریپشن ها قدیمی می توانید قدم بزرگی در سئو هر چه بهتر سایت بردارید.

بک لینک و تاثیر آن بر بهینه سازی سایت

لینک سازی یا Link Building مبحثی می باشد که در سئو به آن توجه خاص می شود و به معنای دریافت لینک به سایت شما است به این معنا که از روش های مختلف برای سایت خود از دیگر وب سایت ها لینک بگیرید. از جمله لینک های داخلی یا لینک های خارجی که هر کدام نیز به چندین بخش تقسیم  می شوند. لینک سازی قدرتمندترین امر بهینه سازی سایت و سئو می باشد. برای طراحی سایت میتوانید به صفحه خدمات ما مراجعه کرده و یا با شماره های 02188456784 و 09022002123 تماس حاصل کنید.

نقش لینک سازی داخلی در کلمات کلیدی چیست ؟

لینک سازی داخلی در داخل صفحات وب سایت به معنای ایجاد صفحات مختلف در خصوص یک کلمه کلیدی خاص می باشد. به طور مثال فرض کنید کلمه کلیدی شما سایت باشد. حال به این مقصود ایجاد صفحاتی با عنوان سایت گردشگری، سایت آموزشی ، سایت مجله خبری ، سایت هنری و … تمامی موجب تقویت رنکینگ و سئو سایت شما در کلمه کلیدی سایت و وب سایت خواهد شد. زیرا که محوریت صفحات سایت شما با عنوان و title “سایت” ایجاد شده است.

چرا لینک سازی داخلی مهم است ؟

همان طور که می دانید موتورهای جستجویی نظیر گوگل به صورت روزانه و در ساعاتی مشخص سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند، به همین دلیل است که قریب به اتفاق سئو کاران بر این باورند که بروزرسانی و آپدیت سایت نیز می بایست در زمان های مشخص و به صورت مداومی باشد. اگر شما هر روز و در ساعاتی خاص پستی را در سایت خود قرا دهید و سایت خود را در ساعت های معلوم به روز رسانی کنید این برای سئوی سایت شما بهتر است.

حال با این اوضاف وقتی خزنده گوگل، وارد صفحه ای از سایت شما می شود، و به محتوایی مثلا درباره آموزش بهینه سازی سئو داخلی سایت می رسد، لینک های دیگری در بین متن شما به سایر صفحات سایتتان می بیند که کاملا به مطلب مورد نظر در سایت شما مرتبط است. لذا خزنده وارد آن لینک می شود و محتوای آن لینک را هم مورد بررسی قرار می دهد. نتیجه آن این است که خزنده ها به خوبی ساختار سایت شما را درک می کنند و همه مطالب شما را به سرعت بررسی و فهرست (index) می کنند و شما ربات و خزنده ها را به مدت طولانی تری در سایت خود مشغول می کنید و همین امر باعث خزش بیشتر آن ها در سایت می شود و به عبارت دیگر با این کار شما آنها را وادار به بررسی بیشتر سایت خود می کنید که این امر باعث ایندکس بیشتر صفحات و بازخورد بیشتر آنها می شود.

حال بیایید که همان خزنده را به عنوان یک کاربر و بازدید کننده سایت در نظر بگیریم عینا همین اتفاق برای کاربر نیز می افتد. وقتی کاربر مطلبی را در سایت شما مشاهده می کند، در همان حین، چند لینک دیگر که برای او مفید است را مشاهده می کند، و حداقل آن این است که آنها را در یک تب جدید باز می کند تا در زمان دیگری آن را مطالعه کند. در نتیجه شما کاربر را هم مشغول و جذب می کنید و در نتیجه علاوه بر آنکه bounce rate  سایت شما کاهش می یابد (سئو بهبود می یابد) ، سایت شما از آنجا که کاربر بیشتر در سایت شما گشت و گذار کرده است، در خاطر کاربر باقی می ماند و در برندینگ و شهرت سایت شما به شدت موثر است. همچنین Bold کردن لینک های داخلی و یا با رنگ متمایز کردن، به شکلی که در یک نگاه، بتوان تشخیص داد، که کدام عبارت ها و کلمات لینک هستند، در نرخ افزایش کلیک روی لینک های داخلی تأثیر گذار است.

بک لینک و تاثیر آن بر بهینه سازی سایت

باورهای غلطی که به سئوی سایت شما آسیب هم می زند!

یکی از باورهای غلطی که بین وبمستران شایع شده این است که، تغییر رنگ لینک ها در سئو تاثیر دارد. در این مورد باید متذکر شویم که این مورد هیچ تاثیری بر سئو ندارد، چرا که موتورهای جستجو فایل هایی همچون CSS و جاوا اسکریپت را مورد بررسی قرار نمی دهند. برای کسب اطلاعات در رابطه با طراحی سایت با جاوا اسکریپت بر روی لینک طراحی سایت با جاوا اسکریپت کلیک کنید.

استفاده از لینک های مفید پر طرفدار مثل دسته های محبوب و گروه هایی که کاربران زیادی به دنبال آن هستند، نمایش مطالب تصادفی، نمایش مسیر صفحه فعلی به صورت لینک و ساختار یافته (navigator) یا همان نقشه سایت برای کاربر یعنی اینکه کاربر اکنون در کجا قرار دارد: ( خانه - طراحی سایت و…) و از همه مهم تر، لینک های مطالب مرتبط در پایین هر مطلب، از دیگر روش های ایجاد لینک های داخلی است.

یکی از مزایای مهم دیگر لینک های داخلی، انتقال اعتبار بک لینک های شماست. فرض کنید همین صفحه به عنوان مطب مفید یا هر به هر دلیل دیگری در صفحه ای از سایتی دیگر لینک شده است. در نتیجه این صفحه یک امتیاز اعتبار از سایتی دیگر گرفته است. حالا لینک های داخلی که در همین صفحه هستند، نیز به دلیل بک لینک های این صفحه، دارای اهمیت بیشتری می شوند و در نتیجه، اعتباری که از بک لینک های این صفحه به این صفحه منتقل شده است، بین لینک های داخلی این صفحه هم تقسیم می شود. همچنین از آنجا که ربات ها و خزنده ها به خاطر بک لینک های این صفحه، بیشتر وارد این صفحه می شوند، لینک های داخل این صفحه نیز، به همان اندازه توسط ربات ها بازدید می شود. اگر هم پیج رنک ها به روز شوند، لینک های داخلی، نقش مهمی را در پیج رنک گرفتن صفحات داخلی و در نتیجه صفحه اصلی، ایفا می کنند. (پیج رنک ابتدا از بیرون سایت به داخل سایت منتقل می شود و سپس از لینک های داخلی، به همه صفحات پخش می شود).

نقش لینک سازی خارجی در کلمات کلیدی چیست ؟

لینک سازی خارجی کیفیت و محبوبیت را در نظر موتورهای جستجو ارتقا داده و از این رو لینک ها بهتر در نتایج جستجو ظاهر می شوند. یک راه رایج و موثر برای لینک بیلدینگ قرار دادن سایت دایرکتورهای وب مختلف می باشد. یکی از اصولی که باید از آن پیروی کنید این است که باید ببینید که دایرکتوری فرآیند ویراستاری را پیروی می کند و یا این که وب سایت های مرتبط را میپذیرد. اگر دایرکتوری بخواهد لینکی را بدون بررسی منتشر کند، احتمالا یک دایرکتوری قابل اعتماد نیست. دایرکتوری Dmoz جای خوبی برای شروع کار می باشد و اگر شما یک کسب و کار محلی. روش دیگری که برای لینک سازی خارجی وجود دارد، این است که سایت های دیگر را ترقیب به لینک کردن محتواهای سایتتان می کند و عامل کلیدی این فعالیت  به این صورت می باشد که محتوای کیفی که کاربران می خواهند به آن لینک کنند را دارا باشید.

  • گسترش کلمه کلیدی : 

اگر کلمه کلیدی شما به طور مثال کلمه”طراحی سایت” است، به منظور تقویت رنکینگ و امر بهینه سازی و سئو سایت خود، بر روی کلمات کلیدی مانند طراحی سایت آموزشگاهی، طراحی سایت بیمه و دیگر کلماتی را که دربردارنده کلمه کلیدی طراحی سایت و طراحی وب سایت است کارکرد خود را دارا باشیم. همچنین لینک سازی و لینک بیلدینگ خارجی (بک لینک) را به این منظور ایجاد نماییم.

  • بک لینک :

بک‌ لینک یک لینک خروجی از یک صفحه به صفحه دیگر می باشد.  بک لینک به عنوان لینک هایی شناخته می شود که یک صفحه در یک سایت سایتی دیگر فرستاده. بک لینک شما را راهنمایی می نماید که اطلاعات خود را در دیگر سایت ها بررسی و ارزیابی نمایید. هرچقدر بک‌ لینک بیشتری به سایت شما ارجاع داده شود٬ سایتتان محبوب‌تر خواهد شد. بک لینک های وب سایت شما توسط موتورهای جستجو بررسی شده و در مسیر بهینه سازی و سئو سایت شما نقش بسیاری را بر عهده دارد. موتورهای جستجو از جمله گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد ان ها اهمیت می دهند و هر گونه لینک به صفحات وب سایت شما در وب سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک می باشد. وجود هر لینک در سایت های دیگر اعتبار سایت شما را افزایش می دهد و رنکینگ بالاتری را به شما اختصاص خواهد داد.

بک لینک

چه زمانی لینک سازی نکنیم ؟

کاربر را خسته نکنید! به صورت کاملا طبیعی لینک داخلی بدهید. اگر یک بار یک کلمه یا عبارت مرتبط را لینک کردید، دیگر برای بار دوم و سوم در همان پاراگراف چه نیازی است که لینک باشد؟! به صورت کلی هیچ فرمولی وجود ندارد که چقدر لینک در صفحه شما باشد. قانون آن طبیعی بودن است. یعنی تنها لینک سازی هایی را انجام دهید که کاملا با مطلب نوشته مورد نظر شما در ارتباط است. اگر واقعا می طلبد که که عنوانی را در مطلب خود بیش از یک بار لینک کنید، این کار را بکنید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که، لینک داخلی را برای کاربر ایجاد کنید نه برای موتور جستجو و گوگل و کلا خزنده ها. همان اندازه ای که لینک های داخلی شما برای کاربر مفید و غیر آزار دهنده باشند، موجب رضایت خزنده ها هم خواهند بود.

طراحی سایت سئو محور چیست؟

طراحی سایت برای هر کسب و کاری با هزینه همراه خواهد بود حال در نظر بگیرید که شما برای طراحی وب سایت خود هزینه ای را متحمل شده اید اما سایت شما در موتورهای جستجو نمایش داده نمی شود و مجبور هستید تا دوباره هزینه ای را برای بهینه سازی سایت خود صرف کنید. قطعا این کار از نظر شما صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه نیست و ترجیح می دهید با شرکتی قرارداد طراحی سایت داشته باشید که سایت شما را سئو محور طراحی کند. سایبرگایز با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه طراحی سایت توانسته تا پروژه های طراحی سایت خود در زمینه های گوناگون همچون طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت انتشاراتی و دیگر سایت ها را براساس قوانین سئو (on site seo) طراحی کند.

منظور از طراحی سایت سئو محور چیست؟

طراحی سایت به طور کلی چند بخش اصلی دارد که این بخش ها شامل موارد زیر می شود:

  1. آنالیز
  2. اجرای UI
  3. Html
  4. برنامه نویسی سایت
  5. بارگزاری بر روی هاست، تست و رفع خطا

اگر در هر بخش هنگام طراحی سایت اصول استاندارد هر حوزه انجام شود، یعنی سایت در وضعیت خوبی قرار گرفته است و به احتمال زیاد، طراحی سایت بر اساس اصول سئو بوده است؛ بنابراین این سایت‌ ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و فاکتورهای سئو در آن رعایت شده است.

طراحی سایت سئو محور چیست؟

Search engine optimization (سئو) مجموعه راهکار های گوگل برای بهینه سازی سایت می باشد تا در صدر نتایج موتورهای جستجوگر نمایش داده شوند. امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال شرکت هایی هستند که سایت آن ها را سئو محور طراحی کند چرا که نمایش در نتایج بالای گوگل در برخی موارد نه تنها موجب جذب مشتری می شود بلکه به بهتر دیده شدن در حوزه کسب و کارتان نیز کمک می کند. 

خدمات طراحی سایت سئو محور چیست؟

در ابتدا لازم است بدانید که سئو از دو بخش سئوی داخلی و سئوی خارجی ایجاد شده، همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم سئو داخلی به قوانینی اطلاق می شود که در هر بخش هنگام طراحی سایت پیاده می گردد و هر بخش باید قوانین مربوط به خود را انجام دهد و اما سئوی خارجی روش های متفاوتی می تواند داشته باشد که یکی از آیتم های آن ایجاد لینک های داخلی و خارجی است که می تواند به رتبه سایت شما کمک کند البته دشوار است که بین سئو داخلی و خارجی یکی را انتخاب کنیم و بگوییم کدام یک از دیگری مهم‌تر است. سئو به دو بخش اصلی تقسیم می شود:

ما در این بخش سعی می کنیم تا برخی از اصول کلیدی که در طراحی سایت سئو محور باید رعایت شود را توضیح دهیم.

طراحی سایت ریسپانسیو :

طراحی سایت ریسپانسیو یعنی نمایش صحیح سایت در صفحات نمایشگر، عامل مهمی در بالا بردن امتیاز سئو سایت است. ازجمله ویژگی سایت های سئو محور طراحی سایت در نسخه های رسپانسیو است که بر اساس اصول سئو طراحی شده‌اند و مخاطب را جذب می‌کنند. اگر سایت شما واکنش گرا نباشد، کاربر نمی تواند به درستی سایت شما را در دیگر ابزارها همچون موبایل و تبلت مشاهده کند بنابراین راحت ترین کار را انجام می‌دهد، خروج از سایت و ورود به سایت رقیبتان.

سرعت لود شدن سایت :

سرعت لود سایت از دیگر عوامل مهم در سئو سایت است. اغلب کاربران به دنبال کوتاه ترین زمان در رسیدن به پاسخ خود هستند بنابراین اگر سایت شما برای لود شدن بیش از ۵ ثانیه زمان نیاز داشته باشد، قطعا کاربران خود را از دست خواهید داد. برای سنجش سرعت سایتتان، از نرم افزارهای مرتبط کمک بگیرید و در صورت نیاز، مشکلات سایتتان را رفع کنید. شما برای بالا بردن سرعت سایت خود می توانید از سرویس شبکه توزیع محتوا (cdn) استفاده کنید و یک راه دیگر انتخاب یک هاست مناسب است. برای خرید هاست و دامنه میتوانید بر روی لینک خرید هاست و دامنه کلیک کنید.

پایین بودن حجم تصاویر :

استفاده از تصاویر، اینفوگرافی‌ها، ویدیوها و سایر ترفندهای گرافیکی برای جذب مخاطبان بسیار استفاده می شود. پس در نظر داشته باشید که اگر حجم تصاویر پایین باشد کسانی که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می‌کنند نیز می توانند در سایت شما براحتی تجربه کاربری خوبی داشته باشند. نکته دیگر alt تصاویر است حتما باید عنوان مناسبی برای تصاویر سایت انتخاب و درج کنید.

سایت اختصاصی طراحی کنید :

استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت باعث ایجاد محدودیت برای مدیران کسب و کار می شود. این روزها مدیران کسب و کارها از قالب‌های آماده وردپرسی استفاده می کنند؛ اما یکی از مشکلاتی که قالب های آماده وردپرسی دارند، عدم سازگاری با سئو است. درنظر داشته باشید که برنامه نویسی سایت تاثیری بر روی سئو سایت شما نخواهد داشت اما می تواند کیفیت طراحی سایت شما را افزایش دهد و برخی آیتم هایی که برای بهینه سازی سایت نیاز دارید را در کد نویسی پیاده کنید.

طراحی سایت سئو محور

قوانین کد نویسی در سایت های سئو محور :

در کد نویسی وب سایت استانداردهای w3cبباید رعایت شده باشد و خطاهای سایت باید بررسی شود تا درست بودن کد صفحات تایید شود. بدان معنا که در کدنویسی HTML، باید سایت را بر پایه تگ DIV بنا کرده باشید و از تگ TABLE برای داده های جدولی استفاده کنید. نحوه آدرس دهی صحیح صفحات نیز به این صورت است که برای هر دسته‌بندی، یک فولدر در نظر گرفته می‌شود و نام صفحات بر اساس عنوان صفحه تعیین می‌شود.

متا تگ عنوان :

هر صفحه باید عنوان و آدرس اختصاصی داشته باشند تا گوگل و کاربران بتوانند براساس آن اطلاعات هر صفحه را تشخیص دهند پیش از انتخاب کلمات برای عنوان به تحقیق کلمات کلیدی نیاز دارید. کلمات کلیدی یکی از کلید‌ترین مباحث سئو است که در بحث محتوای سایت، جایگاه ویژه ای دارد.

تگ متا توضیحات :

شما پس از اینکه عنوانی را در گوگل سرچ می کنید لیست نتایج به شما نمایش داده می شود که در این لیست ابتدا عنوان صفحه را مشاهده می کنید که در آن باره توضیحات ارائه شد اما در زیر عنوان توضیحات برای شما قرا رداده شده است که کاربران با توجه به مطالعه این توضیحات تشخیص می دهند که اطلاعات آن صفحه مرتبط با نتایج جستجویشان است یا خیر پس برای نوشتن این بخش دقت کافی داشته باشید چون این توضیحات است که می تواند کاربران را به سایت شما هدایت کند یا آنها را از سایت شما دور کند.

لینک سازی صحیح بین صفحات :

ایجاد لینک anchortext یا ایجاد لینک داخلی در سایت می تواند ارتباط بین صفحات را ایجاد کند و ایم امر می تواند باعث شود تا کاربران زمان بیشتری را در سایت شما صرف کنند و این خود نیز باعث افزایش رتبه سایت شما می شود اما در نظر داشته باشید که ستفاده از لینک داخلی در سایت نیز باید با توجه به قوانین سئو ایجاد شود و از ایجاد بیش از اندازه آن بپرهیزید.

تست و خطایابی سایت :

خطایابی پس از طراحی سایت از مهم‌ترین مشکلاتی که بعد از تحویل سایت با آن مواجه خواهید شد، صفحاتی است برطرف کردن خطاهای 404 و دیگر خطاهای سایت را فراموش نکنید. به دلیل اینکه لینک های خراب عاملی منفی در احتساب امتیاز سئو سایت است. در طراحی سایت سئو محور، لینک های خراب و شکسته تشخیص داده شده و مشکلاتشان برطرف می‌شود.

راهنمای خرید یک پاوربانک خوب و مقاوم

شاید تا چند سال پیش شما هم از آن دسته آدم هایی بودید که فکرش را نمیکردید پاور بانک به اندازه موبایل مهم شود. اما در این مقطع از زمان این حرف دور از منطق نیست؛ زیرا بدترین نقطه ضعف اکثر تلفن های هوشمند، این است که شارژ باتریشان خیلی زود تمام می شود. شاید فکر کنید این بخاطر ضعف گوشی های امروزی است ولی اینطور نیست. دلیل این مسئله، ضعف باتری موبایل ها نیست بلکه استفاده های مختلف ما در طول روز از گوشی برای مواردی مانند مکالمه، گوش دادن به موسیقی و گشت و گذار در اینترنت موجب می شود تا به سرعت شارژ باتری خالی شود. برای خرید انواع باتری موبایل میتوانید به لینک خرید باتری گوشی مراجعه کرده و یا با شماره های 09129619877 و 02155312403 تماس بگیرید. مشاوران و فروشندگان ما همواره پاسخگوی شما حتی در ایام تعطیل هستند.

راهنمای خرید یک پاوربانک خوب

چرا خرید پاوربانک اهمیت دارد ؟

 از آنجا که زندگی انسان ها هر لحظه بیشتر از قبل به سمت ماشینی شدن پیش می رود و در امور روزانه، موبایل ها و اسمارت فون ها به اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، یک شارژر همراه خوب می تواند به شما کمک کند تا از این بحران در امان باشید و در شرایط اضطراری با مشکل شارژ باتری مواجه نشوید. اگر قصد خرید یکی از بهترین پاور بانک های موجود در بازار را داشته باشید، پیشنهاد های بسیاری می تواند به عنوان یک انتخاب خوب روی میز قرار بگیرد. اما باید حواستان باشد که با هزینه مناسب و توجه به ویژگی هایی که برایتان اولولیت دارد، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم مهمترین فاکتورهایی که هنگام خرید پاوربانک باید به آنها توجه کنید را به شما آموزش دهیم. به شما اطمینان می دهیم که با رعایت این نکات از خرید بعدی خود رضایت کامل خواهید داشت.

ویژگی های یک پاوربانگ خوب چیست ؟

خرید این لوازم جانبی کاربردی ممکن است کار ساده ای به نظر برسد و با یک جستجو ساده می توان پرطرفدارترین شارژرهای همراه موجود در بازار را پیدا کرد؛ اما نکته ای که نیاز به توجه دارد این است که شما دقیقا دنبال چه چیزی هستید؟ چه چیز خاصی برایتان اهمیت دارد؟ فقط یک پاوربانک خوب می خواهید که تعداد زیادی پورت خروجی داشته باشد تا همزمان چند موبایل را شارژ کند یا ظاهر اهمیت بیشتری برایتان دارد و تمایل دارید که وزن سنگینی نداشته باشد؟ شاید هم به دنبال یکی از ویژگی های نادرتر شارژرهای همراه هستید. در هر صورت شاید ابتدا انتخاب کمی سخت باشد اما اگر از ویژگی های اصلی و کلیدی یک شارژر همراه خوب آگاه باشید، انتخاب و خرید برایتان راحت می شود و قطعا پشیمان نخواهید شد. شاید اصلا بهترین شارژر موجود در بازار چیزی نباشد که شما دنبالش هستید شما دنبال گزینه خوب خودتان باشید. در ادامه به معرفی برخی از این ویژگی ها میپردازیم.

  • ظرفیت پاوربانک اولین سوال شما باید باشد.
  • شدت جریان خروجی هوشمند این پاربانک چقدر است؟ (این ویژگی پاوربانک شما را همه کاره میکند و میتوانید به شارژ لپ تاپ تان هم فکر کنید)
  • از فناوری شارژ سریع کوالکام (QL) پشتیبانی میکند؟
  • ابعاد و جنس بدنه از چیست؟ (از نظر مقاوم بودن آن را حتما چک کنید.)
  • نوع باتری آن چیست؟ (عاملی بسیار موثر برای کیفیت شارژ لوارم شما)
  • چراغ LED دارد؟ (به شما کمک میکند تا از میزان شارژ پاوربانک خود اطلاع داشته باشید)

اصلی ترین نکته ای که قبل از خرید پاوربانک باید به آن توجه کنید، ظرفیت مورد نیاز است. اگر می خواهید ساعت هوشمند، گوشی، لپ تاپ و تبلتتان را روزی یک بار شارژ کنید پس نیاز به یک شارژر همراه با ظرفیت بالا دارید. البته که شدت جریان ورودی هر دستگاه متفاوت است و بهتر است از پاور بانکی استفاده کنید که هوشمندانه شدت جریان را تشخیص دهد. در کل باید بدانید که شارژر همراه شما دقیقا قرار است چه چیزهایی را شارژ کند؟ ظرفیت باتری پاور بانک ها یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت و کیفیت آن ها است و تاثیر زیادی در تصمیم شما برای خرید دارد. 

یکی از فناوری هایی که در برخی از پاور بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد این است که برای هر دستگاه با توجه به نوع باتری، ولتاژ ورودی مشخصی تعیین شود. به طور مثال شدت جریان ورودی یک ساعت هوشمند با یک موبایل یکسان نیست.  این فناوری با نامAl Power  یا Fit Charge  شناخته می شود. قطعا کارایی این پاور بانک در بلند مدت خودش را نشان می دهد و ممکن است دستگاه های فاقد این فناوری، به گجت ها آسیب برسانند.

 یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که یک پاور بانک را به سمت بهترین بودن، سوق می دهد فناوری شارژ سریع است. شارژرهایی که از فناوری شارژ سریع بهره می برند، نسبت به شارژر های معمولی سرعت بیشتری دارند. با توجه به اینکه تمام گوشی های رده بالا و جدید از این قابلیت پشتیبانی می کنند، اگر گوشی شما قابلیت فست شارژ دارد، یک پاور بانک فست شارژ انتخاب کنید. معمولا عوامل دیگر نظیر باتری، تاثیر بیشتری روی قیمت دارد اما برخی از شارژرهای همراه که از فناوری شارژ سریع استفاده می کنند، قیمت بالاتری نسبت به گزینه های دیگر دارند.

شاید فکر کنید تنها برای موبایل است که نیاز به خرید قاب و کاور گوشی دارید، ولی اگر به وضعیت ظاهری پاور بانک خود هم اهمیت میدهید، باید در مورد ابعاد و جنس بدنه شارژر همراه اطلاع کافی داشته باشید. بهتر است این نکته را در چک لیست خرید خود قرار دهید و از خرید شارژر همراه سنگین خود داری کنید. معمولا جنس بدنه پاور بانک ها از فلز و پلاستیک است که هر کدام ضعف خود را دارد؛ پلاستیک زودتر کثیف میشود و فلزی هم معمولاً با ضربه سریع خش برمیدارد. می توانید برای جلوگیری از این مسائل، کاور مناسب با مدل شارژر همراه خود را تهیه کنید. معمولا وزن و جنس بدنه پاور بانک تاثیری روی قیمت محصول ندارد اما برای جلوگیری از آسیب دیدن بهتر است بدنه آن، مقاوم باشد و برای ساخت آن از پلاستیک نازک استفاده نشده باشد.

جنس باتری آنقدر مهم است که می توان گفت یک پاور بانک بدون باتری خوب، فقط یک وسیله یک بار مصرف است. در این مسئله هر چقدر اغراق کنیم کم گفته ایم. باتری مهم ترین قسمت یک پاور بانک یا همان ماهیت و دلیل وجود داشتنش است! حالا اگر قرار باشد یک باتری نامرغوب و متفرقه در شارژر همراه به کار رود، همان بهتر که در کل وجود نداشته باشد.  شاید به جرات بتوان ادعا کرد که نوع باتری و ظرفیت آن، مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت پاور بانک ها است. قطعا 90 درصد کیفیت این دستگاه ها، وابسته به باتری است. به اطلاعاتی که در مورد باتری روی جعبه و بسته بندی ارائه شده توجه کنید و اگر مدل های متفاوت باتری را نمی شناسید یا نمی توانید آن ها را تشخیص دهید، حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

جدای از اینکه چراغ های LED کوچک که معمولا کنار بدنه شارژرهای همراه قرار میگیرد، جنبه زیبایی دارد و بعضی از افراد علاقه ای به نمای این نورهای رنگی دارند، وضعیت شارژ باتری پاور بانک را می توان از طریق آن ها متوجه شد.گاهی ممکن است فراموش کنید که اصلا پاور بانکتان را شارژ کرده اید یا نه اما اگر این چراغ های کوچک وجود داشته باشند، میزان شارژ باتری را نشان می دهند. چراغ های LED بیشتر جنبه کاربردی دارد و شاید تاثیر ناچیزی روی قیمت پاور بانک داشته باشد.

ویژگی های یک پاوربانک خوب

بهترین برند پاوربانک کدام است ؟

توجه داشته باشید که تنوع پاور بانک های موجود در بازار روز به روز افزایش پیدا می کند و برای اینکه تشخیص دهید کدام گزینه مناسب شماست، باید تمامی نکات ذکر شده را در نظر بگیرید. سعی کنید تا جای امکان سمت گزینه های متفرقه نروید. شاید در مورد وسایل و کالاهای دیجیتال دیگر، این مسئله حائز اهمیت نباشد اما یک شارژر مسافرتی همراه وسیله ای است که باید توجه زیادی به کیفیت آن (مخصوصا کیفیت باتری) داشت. در صورتی که به این مسئله توجه نکنید ممکن است علی رغم هزینه بالایی که پرداخت می کنید، نتیجه مورد نظر را نبینید. فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی میتواند نقطه شروع شما برای تهیه یک شارژر همراه خوب باشد. چرا؟ برای اینکه میتوانید تصاویر، امکانات و نقد و بررسی کاربران را به صورت یکجا مشاهده کنید و اگر تمایل خرید داشتید، به راحتی محصول خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی دیجی لند است. پاور بانک های انکر و شیائومی از بهترین مارک های پرفروش شارژرهای همراه در بازار هستند. با توجه به تمام نکاتی که به عنوان ویژگی های یک پاور بانک خوب ذکر کردیم. برای خرید انواع پاوربانک با تمامی برندها میتوانید بر روی لینک خرید پاوربانک کلیک کنید و برند مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کرده.

بهترین گلس گوشی کدام است؟

تقریبا 70 درصد قیمت گوشی مربوط به صفحه نمایش آن است! باورتان می شود اگر بگویم، یک سوم از گوشی هایی که توسط مردم ایران استفاده می شود، دارای صفحه نمایش شکسته هستند؟ شکستن صفحه نمایش گوشی مثل این است که گوشی به کما می رود و فقط یک قدم تا مرگ فاصله دارد. یکی از دلایلی که شاهد این آمار عجیب هستیم، بالا بودن هزینه تعمیر گوشی است. به دلیل هزینه بالا تعمیر صفحه نمایش گوشی، مردم ترجیح می دهند تا جایی که امکان دارد بدون تعمیر ال سی دی گوشی از موبایلشان استفاده کنند.در صورتی که با کمی مراقبت بیشتر و استفاده از گلس صفحه نمایش تا حدودی می توان جلوی این فاجعه را گرفت. این روز ها هزینه تعمیرات گوشی به شکل چشم گیری افزایش پیدا کرده است.بهترین کاری که می توانید انجام بدهید خرید بهترین مارک گلس برای گوشی خودتان است. توجه داشته باشید که هدف شما فقط خرید یک گلس و نصب آن نیست! شما به دنبال یک راه حل مناسب برای جلوگیری از آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی هستید.پس باید در انتخاب و خرید گلس گوشی حساسیت به خرج دهید. مطمئن باشید اگر شما هم نمی دانید چه نوع گلس برای گوشی مناسب است، با دقت این راهنمای خرید گلس گوشی را بخوانید. به شما اطمینان می دهیم با مطالعه این مقاله خوبی متوجه می شوید بهترین مارک گلس موبایل شما کدام است. البته لازم است بدانید برای خرید گلس گوشی سامسونگ و گلس گوشی اپل به لینک خرید محافظ صفحه نمایش مراجعه کنید.

بهترین گلس گوشی

انواع گلس گوشی و بررسی ویژگی های آن ها (بهترین مارک محافظ صفحه گوشی) :

با توجه به اهمیت خرید گلس گوشی، مدل های متفاوتی از محافظ صفحه نمایش در بازار موجود شد که هر یک ویژگی های خاصی دارند. قبل از خرید گلس گوشی، به مهم ترین ویژگی که مد نظرتان است توجه کنید تا از خریدتان راضی باشید. مهم ترین ویژگی هایی که کاربران از یک گلس خوب انتظار دارند، این است که بازتاب نور نداشته باشد، جای انگشت روی گلس نماند، خیلی مات نباشد و موارد دیگر. در کل گلس ها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند.

محافظ صفحه نمایش PET :

این مدل از گلس ها مناسب افرادی است که خیلی از گوشیشان مراقبت نمی کنند. گوشی را کنار کلید، سکه و جاهایی از کیف قرار می دهند که احتمال خش افتادن روی صفحه آن وجود دارد. برای ساخت این مدل از صفحه نمایش ها از پلی استر استفاده می شود. البته گلس های PET خیلی در برابر ضربه مقاوم نیستند و نمی توانند انتخاب خوبی برای تمام گوشی ها باشند.

محافظ صفحه نمایش TG :

ویژگی منحصر به فرد گلس های حرارتی، ضد بازتاب بودن آن است. یکی از آزار دهنده ترین نقطه ضعف های گلس گوشی، انعکاس نور است که این گلس های حرارت دیده به خوبی این مشکل را حل کرده اند. گلس شیشه ای می تواند انتخاب بهتری نسبت به TPU و PET باشد. در صورت ضربه خوردن صفحه نمایش، احتمال شکستن ال سی دی را به شدت کاهش می دهند. استفاده از لایه چربی گیر در گلس های شیشه ای باعث می شود تا جای انگشت روی صفحه نمایش باقی نماند. این مدل از گلس ها با توجه به کیفیت بالایی که دارند، تقریبا گران تر هستند. 

گلس TPU :

گلس های TPU (پلاستیکی) مقاومت بالاتری نسبت به PET دارند اما مقاومت خاصی در برابر ضربه ندارند. گلس های پلاستیکی بیشتر محافظت از گوشی در برابر خط و خش، چربی یا نفوذ گرد و غبار است.

بهترین گلس برای گوشی سامسونگ و گوشی آیفون چیست ؟

اگر گوشی سامسونگ و آیفون دارید کارتان خیلی راحت می شود. چون بهترین برند گلس گوشی را می توانید برای سامسونگ و آیفون پیدا کنید. با توجه به تنوع مدل های محافظ صفحه نمایش موبایل، انتخاب بهترین گلس گوشی کار دشواری به نظر می رسد. اما برخی از مارک ها مانند نیلکین، گلس های بسیار با کیفیتی را عرضه می کنند. به جرات می توان نیلکین را به عنوان یکی از قوی ترین برند ها معرفی کرد. نیلکین نه تنها در عرضه گلس بلکه برای تمام محصولات جانبی تنوع و کیفیت بالایی در نظر گرفته است. (به خصوص برای برند سامسونگ)  اگر قصد داشتید تجهیزات جانبی گوشی خودتان را با برند نیکلین کامل کنید، طیف گسترده از محصولات این برند در صفحه لوازم جانبی موبایل سامسونگ موجود است.

  • تمپرد نیلکین مدل CP Plus ، بهترین مارک گلس گوشی سامسونگ :

یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های سامسونگ با آن مواجه می شوند، بلند شدن گلس از روی صفحه نمایش است. انحنای صفحه نمایش گوشی های سامسونگ، دلیل اصلی بروز این مشکل می باشد. گلس تمپرد نیلکین به دلیل ظرافت خاص لبه ها، مناسب ترین محافظ نمایش برای گوشی های سامسونگ است. اگر قصد خرید گوشی s9 plus و دیگر گوشی های رده بالای سامسونگ را دارید حتما گلس نیکلین را در لیست انتخابتان قرار دهید. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید بر روی لینک خرید گوشی سامسونگ کلیک کنید.

  • گلس 3D یا همان محافظ صفحه سه بعدی، بهترین گلس برای آیفون :

بهترین گلس برای گوشی آیفون، محافظ های سه بعدی هستند. انحنای لبه گلس های سه بعدی باعث می شود تا گلس به خوبی به ال سی دی گوشی آیفون بچسبند و مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته باشد. شفافیت گلس های سه بعدی بسیار خوب است و بازتاب نور ندارد. رضایت خرید کاربران از گلس سه بعدی آیفون بالاست و هیچ نقطه ضعفی برای این دسته از گلس ها گزارش نشده است. اگر دنبال بهترین مارک گلس برای آیفون هستید حتما به محصولات برند Remo, Smart Pixel و گلس های 10D سر بزنید. اگر قصد خرید گوشی اپل را دارید بر روی لینک خرید گوشی اپل کلیک کنید.

گلس پرایوسی چیست ؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید کسی به گوشیتان نگاه کند و حضور در مترو یا مکان های عمومی برایتان عذاب آور است، گلس پرایوسی بخرید و خودتان را راحت کنید. گلس پرایوسی یکی از بهترین گلس های گوشی موبایل است که می توانید برای تمام گوشی ها داشته باشید. این گلس بسیار مقاوم است و تمام صفحه نمایش گوشی را می پوشاند.  توجه داشته باشید که گلس پرایوسی یک مدل خاصی از گلس نیست بلکه یک تکنولوژی است که در برخی از مدل های گلس به کار رفته و باعث حفظ حریم خصوصی شما می شود. با نصب گلس پرایوسی آیفون، زاویه دید گوشی محدود می شود و افرادی که از کنار به گوشی نگاه می کنند، نمی توانند صفحه نمایش را ببینند و فقط یک صفحه کاملا تاریک مشاهده می کنند. برخی از افراد این نوع گلس را با نام "گلس هایی مخفی" می شناسند.

بهترین گلس برای ساعت هوشمند چیست ؟

به عنوان آخرین نکته این مسئله را به یاد داشته باشید که نباید تنها به فکر خرید بهترین گلس برای گوشی باشید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که دارندگان اپل واچ انجام می دهند خرید گلس ارزان قیمت و تقلبی است. خودتان فکرش را بکنید بهتر نیست از همان اول، بهترین گلس اپل واچ را بخرید و همیشه خیالتان راحت باشد؟ تا اینکه یک گلس ارزان برای اپل واچ تهیه کنید و با اولین ضربه صفحه نمایش ساعتتان بشکند و هزینه بسیار سنگینی را روی دستتان بگذارد.

اگر فکرهایتان را کردید و تصمیم گرفتید با یک روش منطقی از شکستن صفحه نمایش اپل واچتان جلوگیری کنید می توانید به صفحه خرید گلس اپل واچ مراجعه کنید و یکی از بهترین گلس ها را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا بخرید. حتی اگر کیفیت کالا رضایتتان را جلب نکرد، تا 7 روز وقت دارید کالا را مرجوع کنید.

نتیجه گیری خرید گلس برای گوشی سامسونگ و گوشی اپل :

پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال بهترین برند محافظ صفحه نمایش هستید و بعد از گشت و گذار در مورد انواع گلس گوشی سامسونگ و آیفون به این نتیجه رسیدید که نیلکین، بهترین مارک گلس موبایل شما است، حتما مقاله راهنمای خرید گلس نیلکین را مطالعه کنید تا احتمال عدم رضایت از خریدتان کاهش پیدا کند.

خرید محافظ صفحه نمایش برای انواع گوشی ها

بهترین مارگ گلس گوشی کدام است ؟

 برندهای مختلفی وجود دارد که هر یک برای مدل های متفاوت گوشی مناسب هستند اما در کل گلس نیلکین یکی از بهترین مارک های محافظ صفحه نمایش است که برای همه ی گوشی ها مناسب است.

چطور گلس اصل از تقلبی را شناسایی کنیم ؟

بهترین راه حل، خرید از مراکز معتبر و برندهای شناخته شده است زیرا با توجه به افزایش نمونه های تقلبی، تشخیص آن ها کار سختی است. نصب گلس تقلبی باعث کاهش سرعت گوشی و سنسور اثر انگشت خواهد شد به همین دلیل تاکید می شود از نمونه های تقلبی استفاده نکنید.

چطور بهترین گلس گوشی را انتخاب کنیم ؟

 با توجه به منحنی بودن صفحه نمایش برخی از گوشی ها، باید گلسی را انتخاب کنید که بدون هواگیری روی صفحه نمایش بنشیند. در این مقاله می توانید لیست انواع گلس مناسب گوشی های مختلف را مشاهده کنید. 

گلس 3D چه فرقی با گلس معمولی دارد ؟

گلس های سه بعدی با شفافیت بیشتر و عدم بازتاب نور، کیفیت تصویر صفحه نمایش را حفظ می کنند.