سایبرگایز

گروه نرم افزاری سایبرگایز

سایبرگایز

گروه نرم افزاری سایبرگایز

مراقبت از کسب و کارهای کوچک در بحران کرونا!

کسب‌ و کارهای کوچک در دوران کنونی شیوع ویروس کرونا، چالش‌ های متعددی را تجربه می‌ کنند و باید راهکار هایی عملی برای عبور از بحران در پیش بگیرند. سیاست‌ های فاصله‌ گیری اجتماعی و تعطیلی کسب‌ و کارهای غیر الزامی، به‌ مرور در اکثر نقاط جهان اجرا و تشدید می‌ شوند. شیوع ویروس کرونا در ماه‌ های انتهایی سال ۲۰۱۹ و اوج‌ گیری آن در ماه‌ های ابتدایی سال ۲۰۲۰ باعث شد تا بسیاری از کارمندان و مدیران مجبور به حضور در خانه و دورکاری شوند. ازطرفی، بسیاری از کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ محلی، به‌ خاطر الزامی و حیاتی نبودن خدمات و کالاها، مجبور به تعطیلی شده‌ اند. ازطرفی، کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط در اکثر نقاط جهان نقشی حیاتی در اقتصاد کشور های خود ایفا می‌ کنند و بار بزرگی را در مسیر حل چالش بیکاری برداشته‌ اند.

در دوران شیوع ویروس کرونا و تغییراتی که در رفتار های کاربران ایجاد شد، بسیاری از کسب‌ و کارها با کاهش مشتری و درنتیجه درآمد رو به‌ رو شدند. حتی آنهایی که وابسته به فعالیت‌ های حضوری نیستند و خدمات اینترنتی ارائه می‌ کنند، در بسیاری از موارد کاهش تقاضا داشته‌ اند. از میان کسب‌ و کارهای آسیب‌ خورده می‌ توان به پلتفرم‌ های رابط خرید بلیط، مدیریت رویداد، هتل‌ داری، تاکسی‌ های اینترنتی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. به‌ هرحال بحران کنونی برای بسیاری از بازیگران دنیای کسب‌ و کار، بی‌ سابقه بود، اما می‌ توان سیاست‌ های اعمال‌ شده را درک کرد و راهی به‌ جز هماهنگ شدن و پیاده‌ سازی راهکار برای عبور از بحران، وجود ندارد.

مراقبت از کسب و کارهای کوچک در بحران کرونا!

بحران‌‌ها در همه انواع و ابعاد، به کسب‌ و کارها و ساختار اقتصادی ضربه وارد می‌ کنند. در این‌ میان برخی از کسب‌ و کارها با منابع و دارایی‌ها و سابقه بزرگ تر، دوران آسان تری را نسبت به استارتاپ ها و کسب‌ و کارهای نوپا سپری می‌ کنند. از طرفی، کسب‌ و کارهای کوچک که دارایی‌ های محدود تری دارند، باید راهکار های عملی سریع و کارساز تری را برای حفظ حیات خود به‌ کار بگیرند. در ادامه این مطلب راهکار هایی را پیشنهاد می‌ کنیم که کسب‌ و کارها کوچک با پیاده‌ سازی آنها، دوران بحران را احتمالا با سلامت بیشتری سپری خواهند کرد.

مدیریت نقدینگی :

در شرایط کنونی که درآمد زایی برای بسیاری از کسب‌ و کارها دشوار و حتی غیر ممکن شده است، حفظ وضعیت موجود و به‌ نوعی بقاء در شرایط کنونی، حیاتی محسوب می‌ شود. به‌ هرحال کسب‌ و کارها همیشه هزینه‌ هایی دارند که برای مدیریت آن‌ ها به نقدینگی نیاز خواهند داشت. هزینه‌ هایی همچون اجاره‌ بها، قبوض خدماتی، حقوق کارمندان و بسیاری موارد دیگر، هنوز به قوت خود باقی هستند. اگر چه مردم در شرایط کنونی به کمک یکدیگر شتافته‌ اند و دولت‌ ها نیز تسهیلاتی را برای کسب‌ و کارها در نظر گرفته‌ اند، مدیریت هزینه و نقدینگی هنوز در اولویت اول قرار دارد. درواقع مدیران در شرایط کنونی باید بیش‌ از پیش برنامه‌ هایی جدی برای مدیریت هزینه‌ ها داشته باشند و از اقدام‌ های غیر ضروری خود داری کنند.

برخی کشور ها تسهیلات مخصوص کسب‌ و کارهای کوچک را منوط به حفظ کارمندان کنونی کرده‌ اند. چنین سیاست‌ هایی نشان می‌ دهد که وضعیت نیروی انسانی باید در اولویت اول کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط باشد. در صورتی که نیروی انسانی در شرایط بحران کنونی حفظ نشود، چالش‌ ها در شرایط فعلی و حتی پس از رهایی از بیماری کووید ۱۹ نیز دو چندان خواهد شد. شاید از همین سیاست‌ ها و قانون‌ گذاری‌ ها در برخی نقاط جهان بتوان استنباط کرد که حفظ روحیه کارمندان و تعهد آن‌ ها به کسب‌ و کار، باید مهم ترین استراتژی استارتاپ ها باشد. برای راه اندازی یک استارت آپ شما باید اطلاعات کافی در این باره را داشته باشید. برای این کار کافیست بر روی لینک راه اندازی استارت آپ کلیک کنید و یا با شماره های 09022002ت123 و 02188456784 تماس بگیرید.

ارتباط با مقام‌های قانون‌ گذار :

تنظیم گری قانونی برای شرایط کنونی و تصمیم گیری درباره تسهیلاتی که به کسب‌ و کارها اهدا می‌ شود، اهمیت زیادی دارد. در این‌ میان کسب‌ و کارهای بزرگ‌ تر و باسابقه‌ تر، ارتباط نزدیک‌ تری با سازمان‌های تنظیم‌ گر دارند و شاید تاثیر آن‌ها در تصمیم‌ گیری‌ های تسهیلاتی بیشتر باشد. کسب‌ و کارهای کوچک برای دسترسی به تسهیلاتی که مناسب شرایط خودشان باشد، باید ارتباط خود را با سازمان‌ های تنظیم‌ گر افزایش دهند تا شرایطی مناسب وضعیت خود در قوانین اعمال کنند. اتحاد میان کسب‌ و کارهای کوچک در شرایط کنونی مانند همه شرایط زمانی، حیاتی محسوب می‌شود. استارتاپ‌ ها باوجود تمام رقابت‌ های شدیدی که برای کسب سهم هرچه بیشتر بازار دارند، برای حل چالش‌ های خود خصوصا در حوزه‌ های تنظیم‌ گری، راهی به جز اتحاد ندارند. تنها با حفظ همکاری می‌ توان شرایط بهینه برای اکوسیستم استارتاپی را به گوش سازمان‌ های تنظیم‌ گر رساند.

مراقبت از کسب و کارهای کوچک در بحران کرونا!

مدیریت نیروی انسانی :

بقاء در شرایط بحران، تنها محدود به کاهش هزینه‌ ها و حفظ نقدینگی نیست. همان‌ طور که گفته شد، حفظ روحیه کارمندان و درنهایت حفظ آن‌ ها به‌ عنوان نیرو های محرکه اصلی در شرکت، اهمیتی بسیار بالاتر دارد. مدیران کسب‌ و کارها در شرایط کنونی باید بیش از همیشه روحیه رهبری خود را نشان دهند. حفظ آرامش در شرایط کنونی، مانند حفظ تعادل در موج‌ سواری است. درواقع بدون توجه به بلند یا کوتاه بودن و شدید بودن امواج، تنها باید روی تعادل خود متمرکز شوید. در شرایط کنونی، برنامه‌‌ ریزی‌ ها نباید بسیار بلند مدت باشند، ابتدا برای چند هفته و سپس چند ماه برنامه‌ ریزی کنید. فراموش نکنید که شرایط اغلب در بحران‌ ها تغییر می‌ کنند. اگرچه شرایط ثابت نیستند، برخی موارد را باید به‌ عنوان اولویت اصلی در نظر داشته باشید :

  • حتما به کارمندان خود اطمینان دهید که تحت حفاظت و پشتیبانی قرار دارند. به‌ هر حال آن‌ ها باید احساس کنند که نیرویی پشتیبان،‌ در بحران‌ از آن‌ها حمایت می‌کند.
  • در تصمیم‌ گیری‌ها گرفتار نشوید. همان‌ طور که گفته شد، شرایط به‌ صورت هفتگی تغییر می‌ کنند و ناچار به تصمیم‌ گیری‌ های چابک هستید.
  • سیاست‌ ها و تصمیم‌ گیری‌ های جدید را با سرعت مناسب به همه‌ کارمندان، خصوصا آن‌ هایی که در مرخصی استعلاجی هستند، اطلاع‌ رسانی کنید.
  • وضعیت کنونی برای استخدام جدید مناسب نیست، از جذب نیروی جدید تا مشخص شدن وضعیت نهایی بحران، خودداری کنید.

مدیریت بازاریابی و فروش :

ارتباط دائم با مشتریان و پیمانکار ها در شرایط بحران، اهمیت زیادی دارد. مشتریان و کاربران باید احساس کنند که استارتاپ شما در حیات کامل به فعالیت‌ های خود ادامه می‌دهد. اگر طبق سیاست‌ های موجود، شرکت شما اجازه‌ ادامه کار دارد، حتما به مشتریان اطلاع‌ رسانی کنید. به‌ علاوه، شرایط تهیه کردن خدمات و کالاها را برای آن‌ ها تسهیل کنید. استفاده از شبکه‌ های اجتماعی برای اطلاع‌ رسانی در این شرایط، بسیار مهم است. خلاقیت و توسعه راهکار های جدید بازاریابی و فروش، در وضعیت بحران اهمیت زیادی دارد. شرایط را بررسی کنید و به‌ دنبال نقاط اشتراک خود با مشتریان و کاربران باشید. اکنون زمان خوبی است تا روی مشتریان کنونی متمرکز شوید و ارتباط خود را با آن‌ ها حفظ کنید.

تحقیق و توسعه، بهبود محصولات و خدمات :

وقتی شرایط بحران و دورکاری اکثر نیرو های انسانی، منجر به کند شدن روال‌ های کاری می‌ شود، می‌ توان از زمان اضافه برای پروژه‌هایی استفاده کرد که همیشه به بهانه کمبود زمان، به تعویق می‌ انداختید. در واقع باید در زمان اضافه کنونی سرمایه‌‌ گذاری کنید و به‌ جای هدر دادن آن با تفریح‌ های بی‌ فایده، از شرایط برای انجام فعالیت‌ های توسعه‌ ای استفاده کنید. اگر قرنطینه خانگی و دورکاری، منجر به کاهش مشتریان و فعالیت‌ های شما شده است، از زمان اضافه‌ ای که دارید برای بهبود فرایند ها و افزایش بازدهی استفاده کنید. به‌ هر حال همه کسب‌ و کارها همیشه نیاز به بهینه‌ سازی دارند که شاید به‌ خاطر فشار های کاری و چالش‌ های روزانه، موفق به انجام آن‌ ها نشوید. وضعیت کنونی قطعا به شما و اعضای تیم اجازه می‌ دهد تا زمان بهتری برای مدیریت و برنامه‌ ریزی کارها داشته باشید. جهت بهینه سازی سایت خود و یا طراحی سایت کافیست به لینک بهینه سازی سئو سایت  و طراحی سایت مراجعه کرده و یا با شماره های ذکر شده تماس بگیرید.

ترویج دورکاری :

بسیاری از کارمندان خصوصا در استارتاپ‌ های فناوری این روزها به‌ صورت دورکاری و کار در خانه، وظایف خود را انجام می‌ دهند. مدیران در شرایط کنونی باید هر چه بیشتر به توسعه زیر ساخت و ابزار های مورد نیاز برای دورکاری توجه نشان دهند. افرادی که برای اولین‌ بار تجربه کار در منزل دارند، باید به ابزار ها و سرویس‌ های حیاتی برای ارتباط و انجام وظایف دسترسی داشته باشند. همچنین باید شرایطی فراهم شود تا وظایف به‌ روشنی بین کارمندان توزیع شود. آموزش نیرو ها برای انجام بهینه تر وظایف دورکاری، اهمیت زیادی دارد. به هرحال همه افراد با پیش‌ نیاز ها و ساختار دورکاری آشنا نیستند و وظیفه مدیران برای آموزش آن‌ ها، اهمیت زیادی دارد. به‌ علاوه، در این شرایط هرچه بیشتر باید زیر ساخت‌ های فناوری خود را توسعه دهید. به‌ عنوان مثال می‌ توان سرویس‌ های ابری مخصوص دورکاری را بیش‌ از پیش به‌ کار گرفت یا فرایندی برای ارتباط کارمندان با کامپیوتر های محل کار، پیاده‌ سازی کرد.

مسئولیت اجتماعی :

فعالیت‌ های که در مسیر مسئولیت اجتماعی انجام می‌ شوند، علاوه بر بر طرف کردن نیاز های جامعه و کمک به مشتریان بالقوه کسب‌ و کار، همیشه حکم بازاریابی هم دارند. هر کسب‌ و کاری بسته به حوزه فعالیت خود می‌ تواند در شرایط بحران، به جامعه اطراف خود کمک‌ های رایگان ارائه کند. نکته مهم در بحران‌ هایی که به‌ دلایل گوناگون برای کسب‌ و کارها ایجاد می‌ شود، عبرت‌ آموزی و آماده شدن برای پرهیز از تکرار اشتباهات در آینده است. به‌ هر حال شیوع ویروس کرونا بحرانی بود که به‌ صورت ناگهانی و بی‌ سابقه به همه کسب‌ و کارها حمله کرد، اما می‌ توان با عبرت‌ آموزی از رخداد های پیش‌ آمده، برای شرایط احتمالی در آینده، آماده‌ تر شد. از مهم‌ ترین برنامه‌ های آماده‌ سازی می‌ توان به پس‌ انداز و حفظ برنامه‌ ای منظم برای مدیریت نقدینگی اشاره کرد. به‌ علاوه، در نظر داشتن راهکار های درآمدی جایگزین و برنامه‌ هایی برای تغییر مسیر احتمالی کسب‌ و کار هم اهمیت دارند.

تعرفه تولید محتوا در سال 99

هزینه تولید محتوا یکی از مهم ترین مسائلی است که ذهن متقاضیان دریافت خدمات تولید محتوا را به خود مشغول کرده است. عوامل متعددی در هزینه تولید محتوا موثرند. از این رو پیش از هر اقدامی برای انتخاب پکیج تولید محتوا لازم است تعریف دقیقی از محتوا داشته باشیم و استراتژی های تولید محتوای خود را مشخص کنیم. برای مشاوره رایگان در زمینه بهینه سازی سئو و طراحی سایت می توانید برروی لینک کلیک کرده و یا با شماره های 02188456784 و 09022002123 تماس بگیرید.

تعرفه تولید محتوا چیست؟

تولید کننده محتوا باید با تکیه بر خواست و نیاز مخاطب به تولید محتوای اثر گذار برای وب سایت بپردازد و تلاش کند ضمن ارائه محتوای ارزشمند و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو در راستای اهداف استراتژی بازاریابی شرکت حرکت کند. به این ترتیب هزینه تولید محتوا در واقع یک سرمایه گذاری است و با تولید محتوای مناسب یک سازمان در دراز مدت گام های موثری در مسیر دستیابی به موفقیت طی می کند. اما این آرمان تنها در صورت بکار گیری متخصص تولید محتوا و صرف زمان امکان پذیر است. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها و سازمان ها بودجه کافی برای بکارگیری متخصص تولید محتوا در اختیار ندارند یا اینکه حجم تولید محتوای آن ها به میزانی نیست که به استخدام نیروی تمام وقت نیاز داشته باشند. این شرکت ها با استفاده از خدمات شرکت های تولید محتوا و خرید پکیج تولید محتوای مناسب می‌توانند نیاز خود به تولید محتوای ارزشمند را برآورده سازند.

محتوایی که با اهداف سایت انطباق داشته و مطالعه آن برای مخاطب جذابیت داشته باشد ارزشمند ترین نوع محتوا است. تولید محتوا با ارائه محتوای ارزشمند، مخاطب را به مشاهده صفحات مختلف یک سایت و صرف زمان بیشتر در وب سایت تشویق می کند. هرچه مخاطب مدت زمان بیشتری در وب سایت شما توقف کند و صفحات بیشتری را بازدید کند رتبه سایت ارتقا می یابد. مزیت دیگر تولید محتوای ارزشمند، افزایش اعتبار برند و ارائه تصویر بهتری از خدمات و محصولات شما در فضای وب است. مشتریان به سایت هایی که به آن ها مشاوره می دهند و خدمات زیادی به آن ها ارائه می کنند اعتماد دارند و قطعا بیشتر از دیگر سایت ها از آن ها خرید می کنند. بدون محتوای ارزشمند و بهینه سازی شده برای موتور های جستجو بهترین سایت ها هم بی استفاده خواهند ماند و کاربران رغبتی برای مشاهده آن ها نخواهند داشت.

تعرفه تولید محتوا در سال 99

چگونه با تولید محتوای مناسب، کسب درآمد کنیم؟

هزینه تولید محتوا در صورتی که به درستی از آن استفاده کنید به درآمد تبدیل خواهد شد. برای تبدیل هزینه تولید محتوا به درآمد باید استراتژی های مناسب بازاریابی محتوایی را در پیش بگیرید. تولید محتوای آموزشی مورد نیاز مخاطب می‌تواند به درآمد زایی کسب و کار شما کمک کند. اگر محتوایی که تولید می‌کنید، مورد نیاز مخاطب باشد قطعا هنگام خرید، شما را به خاطر خواهد آورد و از شما خرید خواهد کرد. پیش از تولید محتوا باید موضوعات مناسب را انتخاب کنید سپس سعی کنید از جدید ترین اطلاعات مرتبط با موضوع استفاده کنید و محتوایی جذاب، ارزشمند و کاربردی تهیه کنید. 

ملاک های تعیین تعرفه تولید محتوا چیست؟

حال که با روش های کسب درآمد از طریق تولید محتوا آشنا شدید، قطعا موافقید که تولید محتوا یک هزینه نیست بلکه می‌ تواند سرمایه گذاری مناسبی برای ارتقای کسب و کار اینترنتی و فروش بیشتر محصولات و خدمات شما باشد. برخی از عواملی که در تعیین تعرفه تولید محتوا اثر گذار هستند عبارت است از :

  • استراتژی های بازاریابی محتوایی 
  • نوع محتوای مورد نیاز کسب و کار شما
  • شخص یا سازمانی که برای تولید محتوای خود انتخاب می‌کنید  
  • حجم و زمان انتشار محتوا

هزینه تولید محتوا چطور تعیین می شود؟

روش های مختلفی برای تعیین هزینه تولید محتوا وجود دارد، برخی افراد برای کم کردن هزینه تولید محتوای نوشتاری، «کلمات» را ملاک قرار می‌ دهند و برای هر کلمه مبلغ خاصی ارزش گذاری می‌ کنند. این روش به دلایل بی توجهی به کیفیت محتوای تولیدی و زمان صرف شده برای تولید محتوا چندان مناسب نبوده و سنجه دقیقی به حساب نمی‌ آید. برخی شرکت ها با ارائه پکیج تولید محتوا هزینه های مختلفی را برای تولید محتوای بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو دریافت می‌کنند. در این پکیج ها معمولا تعداد محتوای مشخصی با قیمت های متنوع و بر اساس کیفیت و حجم محتوا مشخص می‌شوند و بر مبنای عوامل یاد شده هزینه تولید محتوا دریافت می‌شود. این روش دقیق تر از شیوه قبلی است و از آنجا که مشتری می‌تواند بر مبنای استراتژی های بازاریابی خود و بر مبنای نیاز، هزینه تولید محتوا را پرداخت کند برای کارفرما هم جذاب تر است.

تعرفه تولید محتوا در سال 99

پکیج های تولید محتوای سایبرگایز چگونه است؟

سابقه طولانی سایبرگایز در ارائه خدمات سئو سبب شده، علاوه بر نکات مرتبط با کیفیت محتوا کلیه موارد مورد نیاز موتورهای جستجوی گوگل را هم در نظر بگیرد. در دنیای امروز، شما باید با رعایت اصول بازاریابی درونگرا، مشتریانی‌که به دنبال خرید کالا و خدمات تان هستند را به خرید تشویق کنید. اعتماد سازی در بازاریابی درونگرا اهمیت بسیار بالایی دارد و تولید محتوا یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد مشتری و افزایش فروش به شمار می‌ آید. بر همین اساس سایبرگایز در راستای ارائه خدمات جامع مورد نیاز مشتری به تولید محتوای ارزشمند با مشخصات زیر می پردازد :

  • ایجاد محتوای اختصاصی و با کیفیت
  • توجه به نیاز مخاطب و محتوا گذاری بر آن اساس
  • بهینه سازی تصاویر و ویدیوها
  • ایجاد محتوای بهینه برای موتورهای جستجوگر
  • پیدا کردن ایرادات سئویی سایت و رفع آنها
  • استفاده از تگ های مناسب

هزینه تولید محتوای سایبرگایز چقدر است؟

سایبرگایز پکیج های متنوع تولید محتوا را تولید و عرضه می‌ کند، هدف ما ارائه خدماتی است که گروه های مختلف کسب و کار با بودجه های مختلف را پوشش دهی کند. در صورتی‌ که تمایل دارید در جریان آخرین قیمت پکیج های محتوایی سایبرگایز قرار بگیرید می‌ توانید با تماس با شماره های 02188456784 و 09022002123 از مشاوره رایگان ما بهره ببرید. سایبرگایز آماده ارائه مشاوره در زمینه تولید محتوا و بهینه سازی سایت است.

در صورتی‌ که به دریافت مشاوره در حوزه تولید محتوا نیاز دارید و می‌ خواهید برای مجموعه خود استراتژی های مناسب در زمینه تولید محتوا طراحی کنید، می‌ توانید با کارشناسان ما در سایبرگایز در تماس باشید. در نظر داشته باشید که هرگز یک راه حل ثابت و مشخص برای همه کسب و کارها وجود ندارد و با توجه به نوع مخاطب و وضعیت فعلی کسب و کار شما در بازار استراتژی مشخص می‌ شود. ما با تحلیل نیازها و فرآیند های کسب و کار شما می‌ توانیم پیشنهادات مفیدی در زمینه تولید محتوا به شما ارائه دهیم. بازاریابی محتوایی بخش بسیار مهمی از طراحی و برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ است و باعث می‌ شود که اثرب خشی و نرخ بازگشت سرمایه گذاری افزایش یابد.

علت هوا گرفتن گلس گوشی و رفع آن!

یکی از قطعاتی که در گوشی های هوشمند در معرض بیشترین ضربات قرار داشته و به سادگی می تواند شکسته و ترک بخورد، صفحه نمایش گوشی می باشد. در گوشی های هوشمند که دارای صفحه نمایش بزرگتر برای نمایش کیفیت های تصویری 4K نیز می باشند، این خطر بیشتر احساس شده و گاها با استفاده از ابزاری که ممکن است در جیب قرار بگیرد، ناخودآگاه روی صفحه نمایش خط هایی ایجاد می گردد. برای جلوگیری از این امر، محافظ های صفحه نمایش تولید شده اند که به گلس صفحه نمایش مشهور می باشند. در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با نحوه نصب گلس گوشی و از بین بردن حباب های زیر گلس، سخن گفته و این امر را خدمت علاقه مندان آموزش دهیم. برای خرید گلس گوشی می توانید برروی لینک کلیک کنید. همچنین برای خرید محصولات دیگر فروشگاه اینترنتی دیجیتال دیجی لند از جمله خرید شارژر فندکی، خرید گوشی، خرید پاور بانک و ... به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

حساسیت صفحه نمایش گوشی های هوشمند، تمام دارندگان این گوشی ها را مجبور می کند تا از انواع محافظ های صفحه نمایش استفاده کنند. هر چند که برای مراقبت از صفحه نمایش تنها استفاده از گلس گوشی کافی نیست و استفاده از قاب گوشی و همچنین خرید کیف گوشی نیز می تواند بسیار موثر باشد. با این حال در روند مراقبت از گوشی، مشکلات مختلفی پیش می آید که در نتیجه کاربران را خسته و آزرده می کند تا جایی که افراد تصمیم می گیرند قید استفاده از انواع محافظ را بزنند! عوامل متعددی وجود دارد که در نهایت یک فرد را به این مرحله می رساند که از مهم ترین آن می توان به انتخاب اشتباه اشاره کرد! نکته مهمی که در مورد انتخاب محافظ های مختلف برای گوشی وجود دارد این است که شما باید به دنبال یک وسیله کار راه انداز باشید! قطعا تنوع قاب گوشی، گلس های محافظ و همچنین انواع گارد و بامپر گوشی بسیار بالاست اما همه ی آن ها مناسب گوشی شما نیستند.

محافظ صفحه نمایش گوشی

نحوه انتخاب گلس گوشی :

محافظ های صفحه نمایش یا گلس گوشی معمولا برای هر گوشی به طور جداگانه تولید شده و دارای چهار جنس متفاوت می باشد. هر کدام از این نوع گلس ها کاربرد متفاوتی داشته که در زیر مختصرا به هر کدام اشاره شده است. همچنین برای خرید گلس برای انواع ساعت و گوشی هایتان میتوانید بر روی لینک خرید محافظ صفحه نمایش کلیک کنید و یا با شماره های 09129619877 و 02155312403 تماس بگیرید. و با مشاوران و فروشندگان ما به راحتی ارتباط برقرار کنید.

  1. گلس نیمه سخت که معمولا از کارایی خوبی برخوردار بوده و قابلیت انعطاف خوبی نیز دارند و به وفور در بازار یافت می گردند.
  2. گلس سخت که از انعطاف کمتری برخوردار بوده و با کوچکترین ضربات قابل شکستن می باشند. این نوع گلس ها به خاطر مقاومت بالایی که در محافظت از صفحه نمایش دارند، معمولا برای اکثر گوشی استفاده می شوند.
  3. محافظ صفحه نمایش پلی کربنات که در برابر ضربات مقاومت خوبی داشته اما در برابر خش آنچنان کارایی ندارند
  4. محافظ وینیلی نرم که از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و نه مقاومت بالایی دارند و نه نسبت به خش ها کارایی چندانی دارند.

برای انتخاب بهترین نوع محافظ صفحه نمایش پیشنهاد می گردد که یا از گلس های سخت استفاده نمایید و یا از گلس های نیمه سخت. چرا که این نمونه هم از تنوع بالایی برخوردار بوده و برای اکثر گوشی ها یافت می شوند و هم از مقاومت خوبی در برابر ضربات و خش ها برخوردار می باشند.

نحوه نصب گلس گوشی :

نصب گلس گوشی نیاز به دقت فراوانی دارد چرا که اگر اشتباهی در کار صورت بگیرد دیگر گلس کارایی نخواهد داشت و نمی توان آن را جدا کرد و دوباره چسباند. به همین علت حدالامکان پیشنهاد می گردد نصب گلس گوشی را به عهده افراد خبره قرار دهید. اما اگر خود می خواهید اقدام به نصب گلس گوشی خود نمایید، بهتر است به ترتیب زیر عمل کنید. ابتدا دستان خود را کاملا با آب و صابون بشویید تا چربی ها و احیانا کثیفی دستانتان از بین برود و در نتیجه روی گلس گوشی، لک و گرد و خاک باقی مانده از انگشتان دست، وجود نداشته باشد. سپس برای نصب گلس گوشی ، به محیطی بروید که دارای کمترین مقدار گرد و غبار باشد. اگر در محیط هایی که گرد و غبار در آن فراوان باشد، اقدام به نصب گلس گوشی خود نمایید، ممکن است در هنگام نصب، گرد و غبار ناشی از محیط روی صفحه گوشی نشسته و در نتیجه پس از نصب، صفحه نمایش همچنان کثیف باقی بماند. معمولا در بسته بندی گلس گوشی، یک عدد دستمال مرطوب نیز قرار دارد. دستمال را از بسته بندی خارج و با یک طرف آن اقدام به تمیز کردن کامل صفحه نمایش نمایید. اگر دستمال مرطوب در دسترس نبود، از مایع تمیز کننده صفحه نمایش و یا عینک استفاده نمایید و سپس با یک دستمال نرم و تمیز اقدام به تمیز کردن صفحه نمایش نمایید. 

محافظ را از بسته بندی خارج کرده و با دقت به این که کدام طرف باید روی گوشی قرار بگیرد، دقیقا آن را روی صفحه نمایش گوشی خود بچسبانید. دقت داشته باشید که دوربین و اسپیکرها دقیقا سر جای خود قرار بگیرند. گاها در گلس شاهد گرد و غبار خواهیم بود، برای از بردن این گرد و غبار، پیشنهاد می گردد از یک چسب نواری استفاده کرده و با چسباندن و برداشتن آن به طور مداوم و در همه نواحی صفحه نمایش، پشت آن را از وجود گرد و غبار پاک کنید. (توجه داشته باشید از آنجا که گلس خود دارای چسبندگی می باشد، نمی توان از دستمال برای پاک کردن آن از گرد و غبار استفاده نمود).

نحوه نصب گلس گوشی

چگونه حباب زیر گلس را از بین ببریم؟

گاهی مواقع پیش می آید که پس از چسباندن گلس سر جای خود، در زیر آن حباب هوا وجود داشته باشد. برای از بین بردن این حباب ها پیشنهاد می گردد از یک کارت بانکی استفاده کرده و با فشار کم اقدام به از بین بردن حباب ها نمایید. برای این منظور کارت بانکی را از لبه روی صفحه نمایش قرار داده و به آرامی و با فشار نه چندان زیاد به سمت بالا بکشید تا حباب ها ناپدید گردند. دقت داشته باشید، فشار بیش از حد به گلس، خود می تواند عاملی جهت بروز خش روی گلس و حتی شکسته شدن آن گردد. 

گاهی ممکن است در اثر استفاده نادرست و یا در اثر زمان، حباب هایی زیر صفحه نمایش ایجاد شوند که در این صورت نمی توان به طور قطعی روشی برای از بین بردن این حباب ها بیان نمود. چرا که این گونه حباب ها در اثر از بین رفتن خاصیت چسبندگی گلس ایجاد شده و دیگر نمی توانند به حالت اولیه خود درآیند. برای رهایی از این مشکل، تنها راه، کندن گلس و نصب گلس گوشی برای بار دیگر می باشد. البته اگر مقدار حباب ایجاد شده چندان بزرگ نباشد با همان روشی که در ابتدا گفته شد و با استفاده از یک کارت بانکی یا هر کارت دیگری می توان تا حدودی نسبت به رفع این مشکل اقدام نمود.

چگونه حباب زیر گلس را از بین ببریم؟

خرید گوشی iphone 11 pro max

مانند سال های اخیر، ماه سپتامبر سال 2019 زمان برگزاری کنفرانس معرفی محصولات جدید اپل بود که در آن گوشی همراه « iPhone 11 Pro Max »  همراه با دو مدل دیگر از گوشی های این شرکت یعنی « iPhone 11 » و « iPhone 11 Pro » معرفی شد. اپل برای ویژگی ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیرش استفاده کرده است. نمایشگر آیفون 11 Pro Max به پنل Super Retina مجهز ‌شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به طوری که در اندازه­ 6.5 اینچی اش، حدود 458 پیکسل را در هر اینچ جا داده است که دقیقا با تراکم پیکسلی iPhone XS Max برابر است. قاب پشتی آیفون جدید هم از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن‌ دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌ سیم باتری در این گوشی وجود داشته باشد. البته قابی فلزی این بدنه شیشه ای را در خود جای داده است. این بدنه­ زیبا در مقابل خط‌ و خش مقاومت زیادی دارد؛ پس خیالتان از این بابت که آب و گرد و غبار به‌ راحتی روی آیفون 11 Pro تاثیر نمی‌ گذارد، راحت باشد. علاوه بر این لکه و چربی هم روی این صفحه نمایش باکیفیت تاثیر چندانی ندارند اما این هم پایان کار نیست، آیفون جدید می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 4 متری آب دوام بیاورد. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است. اما جالب ترین و واضح ترین تفاوت در این محصول جدید، دوربین هایی است که این بار به شکل سه گانه در قاب پشتی جا خوش کرده اند. سه دوربین با سنسور های 12 مگاپیکسلی عکس هایی با کیفیت کاملا رضایت بخش را به کاربر هدیه می دهد. دو دوربین که یکی از آن ها دوربین مدت پروازی است هم دیگر به روزرسانی در آیفون 11 پرو مکس است. قابلیت اتصال به شبک ­‌های 4G، بلوتوث نسخه 5، نسخه 13 از iOS  دیگر ویژگی های این گوشی هستند. از نظر سخت‌ افزاری هم این گوشی از تراشه­ جدید A13 بهره می برد که تا بتواند علاوه بر کار های معمول، از قابلیت های جدید واقعیت مجازی که اپل این روز ها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. پرچمدار جدید اپل به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، فناوری شارژ سریع PD2.0، فناوری شارژ ب ‎‌سیم و استاندارد صوتی دالبی هم مجهز شده است. برای خرید انواع گوشی های اپل و گوشی های سامسونگ و دیگر برند ها می توانید به فروشگاه ما یعنی دیجی لند اعتماد کنید و وسایل خود را از ما خریداری کنید شما برای ورود به سایت می توانید به لینک فروشگاه دیجی لند مراجعه کنید و یا با شماره های 09129619877 و  02155312403 تماس بگیرید. و با مشاوران و فروشندگان ما به راحتی ارتباط برقرار کنید.

خرید گوشی iphone 11 pro max

نقد و بررسی تخصصی گوشی iphone 11 pro max :

اپل پیش از این هیچوقت از پسوند «Pro» برای گوشی هایش استفاده نکرده بود. سال های پیش با شنیدن کلمه «پرو» بلافاصله به سراغ مک بوک و آی پد می رفتیم اما عرضه گوشی های iPhone 11 Pro و Pro Max نشان از روایتی جدید برای گوشی هایی خاص باشد. طرفداران محصولات اپل در روز معرفی سری‌ گوشی های جدید این شرکت با محصولاتی روبرو شدند که در ظاهر (به جز تغییر در تعداد سنسور دوربین) تغییر خاصی را در خود نداشتند یا حتی به عقیده برخی ها زشت تر شده بودند. اما پس از عرضه این گوشی ها به بازار نظرات کاربران و علاقه مندان به حوزه فناوری اطلاعات تغییرات زیادی را به خود دید. برخی ها برادر بزرگ خانواده iPhone 11 یعنی Pro Max را بهترین گوشی حال حاضر بازار نامیدند و برخی دیگر از قیمت بالای این گوشی‌ انتظارات بسیار بیشتری داشتند. در این مطلب گوشی موبایل iPhone 11 Pro Max اپل را به عنوان لوکس ترین و پر زرق و برق ترین گوشی سال 2019 مورد بررسی قرار می دهیم.

طراحی گوشی iphone 11 pro max :

طراحی و کیفیت ساخت هر دو گوشی iPhone 11 Pro   تفاوتی عمیقی با گوشی iPhone 11 دارند. در گوشی های گران قیمت تر بدنه گوشی مات است و به همین دلیل در برابر اثر انگشت و لکه مقاومت زیادی را از خود به نمایش می گذارد و البته در دست هم به راحتی سر نمی خورد. البته احتمالی پس از خرید این گوشی اولین کاری که انجام می دهید خرید کاوری است که بتواند از این گوشی گران قیمت مقاومت کند. علاوه بر این، رنگ های متنوع و مختلفی هم برای این گوشی در نظر گرفته نشده است تا گوشی حرفه ای و جدید اپل از هر نظر خاص باشد. آیفون 11 پرو مکس قادر است به مدت 30 دقیقه تا عمق 4 متری آب مقاومت کند که در مقایسه با آیفون 11 چیزی حدود دو برابر بیشتر است. اپل ادعا می کند شیشه ای که در طراحی و ساخت پرو مکس مورد استفاده قرار گرفته است سخت ترین و مقاوم ترین شیشه ای است که تا کنون در یک گوشی موبایل به کار گرفته شده است. سه لنزی که در قاب پشتی iPhone 11 Pro ظاهری خشن را به گوشی داده اند. شاید در تصاویر این ظاهر چندان مطلوب به نظر نرسد اما از نزدیک ظاهر رضایت بخشی به گوشی داده است. این ظاهر رضایت بخش در کنار بدنه زیبا و رنگ خاص گوشی برای بیشتر کاربران قابل قبول خواهد بود. خبر بد اینکه طراحی iPhone 11 Pro شباهت زیادی به طراحی تکرای iPhone XS دارد. خبر خوب هم این است که طراحی این گوشی شباهت زیادی به طراحی موفق iPhone X دارد. البته گوشی جدید اپل کمی سنگین است که دلیل آن را می توان در طراحی چندگانه دوربین ها و باتری قوی تر جست و جو کرد.

خرید گوشی iphone 11 pro max

صفحه نمایش و اسپیکر گوشی iphone 11 pro max :

شاید زمانی فناوری آمولد، مظهر کیفیت نمایشگر‌ بودند اما اپل با تولید نمایشگر های Super Retina نشان داد که به راحتی از میدان به در نمی‌رود. اما صبحت از کیفیت صفحه نمایش در آیفون جدید فقط به این نمایشگر درجه یک ختم نمی شود. اپل با سخاوت فروان، میزان روشنایی (Brightness) این محصول را تا حدود 752 نیت افزایش داده است. این میزان از روشنایی در مقایسه با روشنایی 611 نیتی آیفون قبلی یک پیشرفت بزرگ است. به نظر می رسد نیازی به یاد آوری نیست که Galaxy Note 10 روشنایی 674 نیتی داشت که در عمل در مقایسه با آیفون حرفه ای جدید اپل در جایگاه پایین تری قرار می گیرد. در زیر نور مستقیم خورشید، این آیفون جدید است که عملکردی مثال زدنی دارد و با اقتدار در بالای قله کیفیت صفحه نمایش می ایستد. در خصوص زاویه دید هم به نظر نمی رسد نیازی به توضیح باشد. بنابراین، دیدن ویدئو و فیلم با استفاده از صفحه نمایش iPhone 11 پرو تجربه ای خاص و فوق العاده لذت بخش را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. به لطف بیشتر کردن گستره داینامیک همه چیز در نمایشگر آیفون جدید به لقب «خیره کننده» خلاصه می شود. اگر پشتیبانی از استاندارد Dolby Atmos و خروجی صدای Spatial Audio را در کنار صفحه نمایش خیره کننده آیفون جدید قرار دهیم به نتیجه ای مطلوب دست خواهیم یافت که در کم تر گوشی موبایلی شاهد آن بوده ایم. خروجی صدای این آیفون به شکلی است که صدا را به جای یک نقطه، از محیط پیرامون می شنوید.

دوربین گوشی iphone 11 pro max :

سه لنز دوربین، فناوری های هوشمند عکاسی،  در کنار پردازنده ای که توانایی پردازش تصاویر را در سطحی جدید انجام می دهد باعث می شود که به سختی بتوانید از عکاسی با iPhone 11 Pro ایرادی بگیرید. از اعداد و ارقام مربوط به دوربین ها که بگذریم، حالت شب (Night Mode) در این آیفون خروجی فوق العاده ای به همراه دارد که استاندارد های عکس برداری در نور کم هوآوی و گوگل را جابجا کرده است. در عکاسی با این دوربین، آزادی عمل بسیار زیادی برای گرفتن تصاویر خلاقانه خواهید داشت. رنگ ها کاملا دقیق و گرم هستند و جزئیات به شکل بسیار کاملی نمایش داده می شوند. عکس برداری پرتره هنوز هم در این گوشی حفظ شده است و تصاویری بسیار زیبا را به کاربر هدیه می دهد. البته نور کم عکاسی پرتره را تحت تاثیر قرار می دهد و تصاویری به همان خوبی را تحویل کاربر نمی دهد. اما فیلم برداری هم به بهترین شکلی که بتوانید تصور کنید انجام می شود. عملکرد HDR دوربین های این گوشی خاص هیچ جای شکایتی باقی نمی گذارد. با استفاده از این امکان رفتن از سایه به روشنایی آفتاب یا بالعکس از کیفیت تصویر نهایی اصلا کم نمی کند. اما شاید بهترین حالت فیلم برداری در یک گوشی موبایل را در این گوشی تجربه کنید. این فیلم برداری بی نقص را می توان مدیون لرزشگیر تصویر بی نقص iPhone 11 Pro Max دانست. فیلم برداری با استفاده از این گوشی، حس فلیم های خاص هالیوودی را برای کاربر به همراه دارد. اگر از دوربین فوق عرض آن استفاده کنید، بدون شک به سختی از آن دست می کشید.

در گستره قیمتی این گوشی، واضح است که باید از آن انتظار بالایی داشته باشیم اما نکته ای که در فیلم بردای سلفی این گوشی توجه کاربر را به خود جذب می کند، امکانی با نام slowfie است؛ به این معنی که می توانید تصاویر سلفی (Selfie) را به شکل حرکت آهسته (Slow-motion) ثبت کنید. نیازی به گفتن نیست که این امکان ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد اما اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، از استفاده از آن به راحتی دست نخواهید برداشت.

خرید گوشی iphone 11 pro max

عملکرد گوشی iphone 11 pro max :

تراشه های اپل همیشه سرعت مطلوبی را از خود به نمایش گذاشته اند. اما این سرعت بالا در iPhone 11 Pro Max رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است و بنظر نمی رسد تا مدت ها گوشی دیگری بتواند در مسابقه سرعت از iPhone 11 Pro Max سبقت بگیرد. برای توصیف این سرعت کافی است بدانید زمان تبدیل ویدئو 4K به Full HD در گوشی سریع Galaxy Note 10 تقریبا دو برابر iPhone 11 Pro Max است! مهم نیست که به دنبال تجربه واقعیت افزوده هستید یا می خواهد روان ترین تجربه را در بازی Asphalt داشته باشید، آیفون جدید این کارها را به راحتی آب خوردن انجام خواهد داد.

باتری گوشی iphone 11 pro max :

قبل از هر چیز دیدن شارژری سریع و جدید در جعبه iPhone 11 Pro Max باعث خوشحالی است. این نشان می دهد که اپل بالاخره از شارژر ساده و کند قدیمی خود دست برداشته و گامی رو به جلو برداشته است. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، اپل در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی را در زمینه باتری به خود دیده است اما هنوز هم با دیگر شرکت های فاصله ای محسوس دارد. البته باتری آیفون جدید از عهده یک روز کار متوسط  بر خواهد آمد اما همچنان با دیگر پرچمداران شرکت هایی مانند سامسونگ فاصله دارد.

خرید گوشی iphone 11 pro max

بررسی کلی خرید گوشی iphone 11 pro max :

گوشی موبایل iPhone 11 Pro Max راه زیادی آمده است تا به قله دنیا گوشی های همراه برسد. البته این مطلب را حداقل نمی توان از ظاهر آن تشخیص داد. بدنه مات و رنگ خاص نقاط قوت این آیفون هستند اما به روزرسانی اصلی این گوشی در دوربین های آن نهفته است. لرزشگیر تصویر بی نقص، تصاویری هالیوودی را خلق می کند که تا کنون در هیچ دوربین گوشی دیده نشده است. صفحه نمایش عالی حرفی را برای گفتن باقی نمی گذارد. تمامی ویژگی های روز دنیا از قبیل شارژ بی سیم و تشخیص چهره هوشمند هم نیازی به توضیح و تفسیر ندارد. اما هنوز در این گوشی خبری از فناوری 5G نیست. این گوشی گران قیمت در کنار همه خوبی هایش هنوز امکان اضافه کردن حافظه فیزیکی ندارد و با توجه به کیفیت دوربین هایش فضای داخلی اش هم کافی به نظر نمی رسد. این موضوع نشان می دهد که اپل هنوز هم به دنبال فروش فضای ابری و آنلاین است و ترجیح می دهد همچنان از روش های نوین به کسب درآمد جانبی بپردازد. عکس برداری و فیلم برداری با گوشی موبایل در سال‌ های اخیر به صنعتی جدید تبدیل شده است که طرفداران بسیاری دارد. اگر شما هم می خواهید بهترین تجربه را در این دنیا رنگا رنگ و سرگرم کننده داشته باشید، iPhone 11 Pro Max گوشی حرفه ای مورد نظر شماست.

با وجود آماده شدن دنیای فناوری اطلاعات برای تکنولوژی 5G و عرضه مودم ها و تجهیزات مخابراتی مجهز به این فناوری، هنوز هم خبری از 5G در آیفون نیست. آیفون جدید را می توان پیروز نبرد سرعت و عملکرد دانست. حتی در دوربین ها هم به سختی می توان برای iPhone 11 Pro Max رقیبی پیدا کرد اما در فناوری 5G، اپل در برابر برند های چینی و کره ای، شکست خورده ای ناکام اما امیدوار است. اگر به دنیا دیجیتال علاقه مند باشید، همین نکته باعث می شود که برای عرضه محصولات سال 2020 غول های فناوری اطلاعات بیشتر از سال های پیش هیجان زده شوید.

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

سئو یا search engine optimization که به طور مخفف SEO نامیده می‌شود، راهکارهایی برای بهینه سازی سایت است تا وب سایت شما در میان نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود. نمایش سایت در صفحات اول موتورهای جستجو، بازدید از سایت را افزایش داده و مشتری های شما را افزایش می دهد.آموزش سئو به شما کمک می کند تا سایت تان را به صورت قابل‌ قبول، بهینه کنید. با فراگیر شدن کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت، اهمیت و تاثیر رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بر روی موفقیت و پیشرفت کسب و کارها بیشتر شده است. برای بهتر شدن رتبه وب سایت خود، کافی است با مباحث آموزش سئو آشنا شوید تا زمینه‌های بالاتر رفتن رتبه سایتتان را در گوگل فراهم کنید و به نمایش وب سایتتان در صفحه اول گوگل، نزدیک و نزدیک تر شوید. برای مشاوره رایگان در زمینه بهینه سازی سئو می توانید برروی لینک کلیک کرده و یا با شماره 02188456784 و 09022002123 تماس بگیرید.

چرا آموزش بهینه سازی سایت اهمیت دارد؟

با فراگیرشدن فضای مجازی و استفاده از اینترنت برای رونق کسب و کارها، اغلب کسب و کارها به فکر داشتن سایت یا همان طراحی سایت و وبلاگ افتاده اند تا مشتریان خود را افزایش دهند و وفاداری آن‌ها را بیشتر کنند. رقابت میان کسب و کارها در عملکرد وب سایت ها نیز تاثیر گذاشته است و رقابت بین کسب و کارها را به فضای آنلاین کشانده است. آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، ناظر این رقابت است. با وجود اینکه مناسب‌سازی سایت با هدف تاثیرگذاری بر موتورهای جستجو انجام می‌گیرد، سئو و بهینه سازی سایت، منحصر به موتورهای جستجو نمی‌شود و هدف از بهبود مطالب، ویژگی‌ها و امکانات سایت، تاثیرگذاری بر مخاطب است. بنابراین بخشی از سنجش سئو سایت شما از طریق بررسی تاثیر رفتار کاربران توسط گوگل صورت می‌گیرد. به همین دلیل، آموزش سئو به یکی از جدی‌ترین مباحث در بهبود رتبه سایت تبدیل شده است.

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو سایت چه بخش هایی را در بر می ‌گیرد؟

سئو مبحثی فراگیر است و مطالب زیادی را در بر می گیرد که می بایست در انسجام و هماهنگی با همدیگر پیش برده شوند. برای آغاز، بهتر است آموزش سئو را با مباحث پایه سئو شروع کنیم که شامل دو بخش سئو داخلی (On-page SEO) و سئو خارجی (Off-page SEO) می‌شود. هنگامی که صحبت از سئو سایت می‌شود، اغلب بر روی ساختن لینک و تبادل لینک بحث می‌شود اما مهم‌ترین بحث در سئو به خود سایت شما مربوط می‌شود. یک وب سایت خوب با سئو داخلی خوب، می‌تواند در مراحل بعدی به لینک سازی هم بپردازد اما اولین قدم، سئو داخلی وب سایت است. 

آموزش سئو داخلی سایت (On-Page SEO) شامل چه مواردی می‌ شود؟

  • برنامه نویسی و طراحی سایت بر اساس الگوریتم‌های جدید (با جدیدترین الگوریتم های گوگل آشنا شوید)
  • نمایش مناسب سایت در صفحه های نمایشگر
  • بالا بردن سرعت سایت (page speed) برای لود صفحات، میانگین زمان مناسب برای لود شدن صفحات
  • کم کردن حجم تصاویر و آپلود تصاویر جذاب و منحصر به فرد، سئوی عکس‌ها و تگ alt
  • تولید محتوای سئو شده
  • به کاربردن کلمات کلیدی و تکرار متناسب کلمات کلیدی در هر صفحه
  • رعایت اصول کپی رایتینگ و تولید محتوای غیر کپی
  • حذف مطالب تکراری از سایت
  • متا تگ های مفید در سئو (تگ تایتل، تگ دیسکریپشن)
  • رعایت هدینگ ها  H1-H6 و نحوه استفاده از آن‌ها
  • نحوه آدرس‌ دهی صفحات سایت
  • نحوه ساختن URL
  • دامنه و هاستینگ
  • مفهوم دقیق ایندکس و افزایش سرعت آن
  • لینک سازی صحیح بین صفحات (Internal Link)

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو خارجی سایت (Off-Page SEO) شامل چه مواردی می‌ شود؟

  •  لینک سازی (Link Building)
  • لینک های داخلی و خارجی
  • لینک های No-Follow  و Follow (تفاوت لینک فالو و نوفالو در چیست)
  • آشنایی با Trusk Rank و عوامل تاثیرگذار بر آن
  • آشنایی با Link Farm
  • شبکه های اجتماعی
  • آشنایی با Conversion Rate و بالا بردن آن
  • CTR و بالا بردن نرخ آن
  • نقشه سایت (Site Map)
  • کاهش نرخ فرار (Bounce Rate- Exit rate)

سئو خارجی مهم تر است یا سئو داخلی؟

نکته‌ای که درباره سئو وجود دارد آن است که سئو بسیار جامع است و باید سئو داخلی و خارجی را همزمان و در پیوند با همدیگر پیش ببرید. اگر شما مطالب وب سایت تان را برای گوگل سئو می‌کنید، گوگل برای شما امتیاز منفی منظور می‌کند. بنابراین می‌توانید با مدیریت محتوا و در کنار آن بازاریابی صحیح سئو، رتبه سایت تان را بهبود بخشید. اگر در ابتدای راه هستید، بهتر است برای آموزش سئو و یادگیری مطالب، ابتدا با دقت تمام بر روی سئو داخلی سایت نظارت کنید و کدنویسی‌های مرتبط با سئو و متاها را کنترل نمایید و با خیال راحت بر روی سئو خارجی سایت تان کار کنید.

چه مدت زمان برای نتیجه دهی سئو سایت لازم است؟

پژوهش‌ ها در زمینه سئو نشان می دهد صفحاتی که بین ۱۰ نتیجه اول گوگل قرار دارند، دو سال از عمرشان می‌ گذرد و میانگین طول فعالیت صفحات ۱ تا ۱۰ در گوگل، حدودا ۳ سال تخمین زده شده است و جدید ترین سایت‌ هایی که رنک شده‌ اند و رتبه ممتازی کسب کرده‌ اند، حداقل یک سال عمر داشته اند. بهتر است بدانید بهینه سازی سایت فرایندی زمان بر است و شما باید از ابتدای ایجاد وب سایت، به فکر بهبود آن باشید؛ بنابراین به دنبال نتیجه‌ گیری کوتاه مدت از طریق بلک سئو (Black SEO) نباشید. در صورت استفاده از سئو سیاه، شاید برای مدت کوتاهی رتبه سایت تان را افزایش دهید اما طولی نخواهد کشید که گوگل متوجه تقلب شما می‌شود و شما را پنالتی می‌ کند. در صورت اسپم شدن توسط گوگل، کار شما تمام است. بنابراین با مدیریت محتوای صحیح، به دنبال سئو سفید بروید. بهتر است در آموزش سئو سخت‌ گیر باشید و به دنبال راه‌ های مطمئن بروید. معیار مشخصی برای تعیین حداقل زمان مناسب جهت نتیجه دهی سئو سایت وجود ندارد؛ اما آنچه مسلم است که قدمت سایت شما تاثیر زیادی بر روی رتبه وب سایت تان دارد و حداقل زمان لازم را برای ایندکس شدن در گوگل، ۳ ماه در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که عملکرد شما در سایر جنبه‌ ها بر روی سرعت بازدهی سایتتان تاثیر مستقیم می‌ گذارد.

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

پر کاربرد ترین روش های بهینه کردن سئو سایت چیست؟

تکنیک‌ های سئو به صورت پیوسته در حال تغییر هستند و گوگل استراتژی خود را برای ایندکس کردن مطالب به روز کرده و تغییر می‌ دهد. بنابراین ادامه دادن تکنیکی که سال گذشته به بهبود رتبه سایت شما کمک کرده است، ممکن است به رتبه سایت شما آسیب بزند. بهترین کار دنبال کردن اخبار مربوط به سئو و آموزش سئو، آشنایی با بات‌ ها و الگوریتم‌ های گوگل است تا موثرترین روش را استفاده کنید.

اصول و استاندارد های سئو برای طراحی سایت چیست؟

برای داشتن سایتی استاندارد، باید از استاندارد بودن سورس سایت، منوها و رابط کاربری و تجربه کاری (UI و UX) اطمینان پیدا کرد. از تاثیرگذارترین بخش‌های سایت بر روی رتبه سئو و ترافیک سایت، طراحی، پلتفرم و ساختار URL آن است. در مبحث آموزش سئو یاد خواهید گرفت که استفاده از ساختار صحیح در وب، تاثیر چشمگیری برای کسب و کار شما دارد. سیستم مدیریت محتوای مناسب و مطابق با استاندارد های گوگل می‌ تواند یکی از عوامل کمک کننده به سئو سایت شما باشد.

نسخه رسپانسیو یا موبایلی وب سایت چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

به فرایند طراحی سایت که باعث می‌ شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاه ها و صفحات نمایش در بیاید، طراحی سایت رسپانسیو یا واکنش‌گرا می‌گویند. واکنش گرا بودن سایت، موضوع بسیار مهمی در  سئو است؛ زیرا همیشه جستجو ها از طریق دسکتاپ انجام نمی‌ شود و بسیاری از کاربران از تلفن همراه خود برای جستجو در اینترنت استفاده می‌ کنند؛ بنابراین ایجاد نسخه موبایلی وب سایت، باعث می‌ شود کاربر مدت زمان زیاد تری را در صفحه شما صرف کند و بر رتبه صفحه شما تاثیر بگذارد. بهتر است برای نسخه‌ های موبایلی وب سایت تان وقت بگذارید تا محتوای سایت شما در صفحه‌ های نمایش کوچک‌ تر، استاندارد باشد. حجم فایل‌ ها را استاندارد کنید تا در نسخه‌ های کوچک‌ تر سایت، کاربر دچار دردسر نشود.