همه ما در طول شبانه روز از تعدادی وسایل و اشیاء به طور مکرر استفاده میکنیم که به جزء جدایی ناپذیر زندگی مان تبدیل شدهاند. این روزها، به دلیل شیوع ویروس کرونا توصیه میشود دست ها و صورت را به طور مکرر با آب و صابون بشوییم؛ بنابراین، ضد عفونی کردن اشیاء پر کاربرد نیز لازم و ضروری به نظر میرسد. بسیاری از این اشیاء، مانند صفحه نمایش موبایل، در تماس مستقیم با پوست هستند؛ بنابراین، اگر احتمال آلوده بودن آنها را میدهید، با روشهای مناسب آنها را ضد عفونی کنید. همچنین، به یاد داشته باشید وسایل یا اشیای شخصی خود را به دیگران قرض ندهید و در صورت استفاده دیگران، آنها را ضد عفونی کنید. در ادامه، نحوه استفاده صحیح و ضد عفونی کردن گوشی و برخی از اشیای پر مصرف را بیشتر توضیح میدهیم.
بهترین کار این است که پیش از هربار استفاده از موبایل دستهای خود را با آب و صابون بشویید یا با ژل ضدعفونیکننده ضدعفونی کنید. همچنین در مکانهای آلوده مانند سرویس بهداشتی یا وسایل نقلیهی عمومی از تلفن همراه استفاده نکنید. قاب موبایل را جدا و تمیز کنید.
با استفاده از دستمال نرم و تمیز (از جنس میکروفایبر)، محلول آب و صابون را روی تمامی سطوح پشت و روی گوشی بکشید. لنز دوربین و سایر منافذ مانند ورودی ها را به خوبی تمیز کنید. توجه کنید آب وارد پورتهای ورودی شارژر یا هدفون نشود. برای ضد عفونی کردن گوشی با الکل، از الکل های بیش از ۵۰ درصد استفاده نکنید؛ زیرا به کیفیت صفحه نمایش آسیب جدی وارد میکنند و ممکن است حسگر اثر انگشت را از بین ببرد و باعث بروز اختلال شود. بعد از تمیز و ضد عفونی کردن گوشی با الکل یا محلول آب و صابون، رطوبت آن را با دستمال نرم و خشک بگیرید. قبل از جا انداختن قاب، آن را به خوبی خشک کنید. بعد از اتمام کار، دست های خود را به درستی با آب و صابون بشویید.
روزانه افراد زیادی کارهای بانکی خود را با استفاده از دستگاه های خودپرداز انجام میدهند؛ به همین دلیل، این دستگاه ها یکی از محل های آلوده برای انتقال ویروس کرونا به شمار میروند. بهترین توصیه این است که کارهای خود را با استفاده از اینترنت بانک یا اپلیکیشن انجام دهید؛ اما اگر مجبور شدید از دستگاه خودپرداز استفاده کنید، نکات زیر را رعایت کنید :
اهمیت تولید محتوا را تمامی صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و فعالان دیجیتال مارکتینگ باید به خوبی درک کرده و جایگاه این امر را در روند سئو سایت خود متوجه شوند. یک استراتژی بسیار قدرتمند در زمینه دیجیتال مارکتینگ از شاخص های زیادی تشکیل شده است. از شبکه های اجتماعی گرفته تا موتور های جستجو، مسئله بسیار مهمی است که شما به خوبی بدانید تمرکز خود را باید بر چه مقوله ای قرار دهید. البته دقت داشته باشید که هر فعالیتی شما در فضای مجازی برای کسب و کار خود را انجام می دهید و یا اینکه کسب و کار شما به طور کامل جزو مشاغل اینترنتی محسوب می شود، عوامل زیادی وجود دارد که باید آن ها را در نظر داشته باشید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهینه سازی سئو سایت و طراحی سایت میتوانید به لینک های مربوطه مراجعه کرده و یا به صفحه خدمات سئو ما بروید و یا حتی با شماره های 02188456784 و 09022002123 در جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید. مشاوران ما همواره پاسخگوی شما کاربران عزیز هستند. البته که شما برای سپردن پروژه خود به مجموعه ما یعنی سایبرگایز باید از تعرفه سئو و بهینه سازی سایت خبر داشته باشید در ادامه این مقاله در رابطه با تعرفه بهینه سازی سایت به شما اطلاعاتی می دهیم، اما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله " تعرفه تولید محتوا در سال 99 " مراجعه کنید.
به عنوان مثال محتوای تولید شده توسط شما مهمترین بخش از فعالیت های کسب و کار شما به شمار می آید. تولید محتوا فقط به شما کمک می کند تا اعتماد ایجاد کرده و به کاربران هدف خود ارتباط ایجاد کنید؛ بلکه در واقع بسیاری از تکنیک های بازاریابی شما را تامین کرده و آن ها را به سمت موفقیت سوق می دهد. برای درک بهتر ضرورت تولید محتوا بهتر است بدانیم که محتوا پایه ای است که تجارت و کسب و کار شما را به صورت آنلاین ارتقا می دهد در نتیجه شما باید به بهترین شکل ممکن روند تولید شدن و بهینه سازی تولید محتوا را در اولویت های خود قرار دهید.
در ادامه به دلیل بسیار مهم و کاربردی در زمینه اهمیت تولید محتوا برای شما ارائه کرده ایم تا با استفاده از آن ها به خوبی مفهوم را درک کرده و تصمیم بگیرید که آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
آموزش اولین قدم این است که یک مشتری برای کاربر در مورد تصمیم گیری برای انتخاب یک محصول یا خدمات مناسب با آن روبرو باید بشود. هنگامی که کاربر می خواهد در وب سایت شما تصمیم بگیرد باید گزینه های موجود را به خوبی درک کرده و همه شرایط و اطلاعات لازم را متوجه شود. تنها عاملی که در این زمینه به شما کمک می کند محتوا است. بدون وجود محتوا در سایت شما نمی توانید کاربران خود را آموزش داده و اطلاعات مفیدی در اختیار آن ها قرار دهید. اهمیت تولید محتوا در آموزش یکی از مقوله های بسیار مهم در زمینه دیجیتال مارکتینگ می باشد.
محتوای آموزشی معمولا به صورت پست های وبلاگ صفحات محصولات صفحه اصلی و صفحات درباره ما وب سایت شما ارائه می شود. البته بسیاری از افراد در وب سایت خود دوره های آموزشی زیادی می گذارند که به صورت متن بوده و صفحات اختصاصی برای آن ها ایجاد شده است. اطلاعاتی که در این صفحات قرار میدهید باید به گونه ای باشد که در ابتدا کاربر را به خوبی با فعالیت های شما آشنا کرده و در نهایت او را ترغیب کند تا از محصولات، خدمات و یا هر فعالیتی که دارید، استفاده کند.
البته دقت داشته باشید که محتوای آموزشی سایت بیشتر از اینکه بخواهد خدمات و محصولات را ارائه کند، باید بر روی آموزش کاربران تمرکز داشته باشد و در کنار آن کسب و کار شما را به آن ها معرفی کند.
با توجه به نکات آموزش تولید محتوا و آموزش بهینه سازی سئو، روند محتوای آموزشی وب سایت شما باید به گونه ای باشد که بهترین پاسخ ها برای پرسش های آن ها ارائه کرده باشد. در این زمان شما باید در نظر بگیرید که چه مشکلی بیشتر ذهن مخاطبین وب سایت شما را درگیر کرده است و یا اینکه آن ها به دنبال چه محصولات و خدماتی هستند. پس از آن باید بهترین محتواها را در زمینه آموزش در مورد موضوع مورد نظر تولید کنید و در وب سایت خود قرار دهید. در نتیجه شما هم به کسب و کار خود هم به روند فعالیت های کاربران هدفتان کمک زیادی کرده اید.
موتورهای جستجو بهترین پلتفرم هایی هستند که افراد هنگامی که یک پرسش یا مشکلی دارند به آن ها مراجعه می کنند. موتورهای جستجو از جمله گوگل تمامی سعی خود را میکند تا بهترین محتواها را در SERP های خود برای کاربرانشان به نمایش در بیاورند.
در نتیجه بهینه سازی محتوا برای جستجوهای مرتبط می تواند به کلی روند بهبود وب سایت شما را تحت تاثیر قرار دهد. به طور کلی برای داشتن یک استراتژی سیاسی قدرتمند شما به یک محتوای قبلی نیز نیازمندید. تمامی متخصصین بهینه سازی سایت از اهمیت تولید محتوا در سئو در دوره های آموزشی خود صحبت می کنند. داشتن یک محتوای قدرتمند در مورد به شما کمک می کند تا روند صعودی سایتتان پتانسیل کافی برای پیشرفت را داشته باشد.
سئو مفاهیمی مثل جایگاه کلمات کلیدی، بک لینک ها و بازدید کنندگان وب سایت را در بر می گیرد. حال مسئله ای که وجود دارد این است که تولید محتوا رسیدن به بهترین جایگاه برای تمامی موارد گفته شده را برای شما فراهم می کند.
بدون محتوا شما هیچ جایگاهی ندارید که بخواهید در آن عبارات کلیدی هدفتان را قرار دهید؛ بدون محتوا، کاربران شما هیچ صفحه ای را نمی تواند پیدا کرده و اطلاعات آن را مطالعه کنند؛ همچنین بدون وجود محتوای درس های هیچ اطلاعاتی وجود ندارد تا بقیه بتوانند به آن لینک بدهند شما هیچ زمان می توانید در زمینه لینک سازی عملکرد خوبی داشته باشید.
زمانی که توانستید تولید محتوای سایت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید خواهید دید که رسیدن قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای رسیدن به رنک های برتر کار بسیار دشواری نیست.
شبکه های اجتماعی بهترین پلتفرم است که شما می توانید در آن با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. در واقع شبکه های اجتماعی یک ابزار بسیار قدرتمند برای ایجاد روابط دوستانه با کاربران هدف می باشد. البته دقت داشته باشید که این برقراری ارتباط، نیازمند داشتن محتوای ارزشمند است.
در نتیجه دو پلتفرم وجود دارد که شما باید در آن محتوای خوب داشته باشید؛ اولین وب سایت شما است و مورد بعدی همین شبکه های اجتماعی است. تولید محتوای ارزشمند در شبکه های اجتماعی کاربران را جذب فعالیت هایتان خواهد کرد. بعد از جذب کاربران تنها کاری که شما باید بکنید این است که از تکنیک های بازاریابی اینترنتی استفاده کرده و کاربران را ترغیب کنید تا وارد وب سایت شما شوند.
در حالی که شما در وب سایت خود محتوایی قدرتمند و تولید شده بر اساس نکات آموزش تولید محتوا داشته باشید، این قضیه به افزایش ورودی به سایت شما و همچنین نرخ کلیک آن کمک زیادی خواهد کرد. اهمیت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی امروزه در حال پیشرفت های چشمگیری است و بسیاری از کسب و کارها اقدام به انجام این کار کرده اند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم که شما نیز از اهمیت تولید محتوا در شبکه های اجتماعی غافل نشوید و هرچه سریعتر وارد این عرصه شوید.
اهمیت تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی اثرات مثبت زیادی دارد. هنگامی که گوگل متوجه می شود شما به غیر از SERP ها هستید پلتفرم های دیگری نیز ورودی دارید، شما را به عنوان یک کسب و کار ارزشمند شناسایی کرده و در نتیجه رنک شما را به خوبی در صفحات خود را ارتقا می دهد.
همانطور که مشاهده کردید اهمیت محتوا به عوامل زیادی بستگی داشته و همچنین برق موارد بسیار زیادی در کسب و کار شما تاثیر می گذارد. اهمیت محتوا در شبکه های اجتماعی، اهمیت تولید محتوا در سئو، اهمیت محتوا در افزایش ترافیک سایت و …، تنها تعداد بسیار کمی از فواید تولید محتوای ارزشمند می باشند. بنابراین امیدواریم که شما نیست به خوبی این موضوع را درک کرده و در صورت نیاز از دوره های آموزش تولید محتوا استفاده کنید.
بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM یک استراتژی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که برای دیده شدن بیشتر سایت ها در نتایج موتورهای جستجو استفاده می شود. این استراتژی شامل دو بخش است :
این واژه به معنی نوعی خاصی از بازاریابی توسط موتورهای جستجو است که از طریق پرداخت هزینه انجام میشود. یکی از شناخته شده ترین انواع بازاریابی موتورهای جستجو، تبلیغات کلیکی گوگل یا AdWords است؛ اما تبلیغ در موتورهای جستجوی Bing و Yahoo نیز میتواند برای شما مفید باشد. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) قدرت موتورهای جستجوگر مانند گوگل را افزایش میدهد تا به مشتریهای بالقوه کسب و کار شما در بهترین زمان و مکان ممکن، دست یابد. به احتمال قوی، SEM را به نامهای مختلفی میشناسید :
در حقیقت سئو و تبلیغات کلیکی دو روشی هستند که شما از طریق آن ها می توانید در موتورهای جستجو بیشتر و بیشتر دیده شوید. در حال حاضر سئو یک فعالیت رایگان محسوب می شود و شما برای دیده شدن در نتایج ارگانیک گوگل و یا بینگ و سایر موتورهای جستجو نیازی ندارید به آن ها هزینه ای پرداخت کنید اما برای تبلیغات کلیکی هزینه ای به ازای هر کلیک دریافت می شود. سئو فرایند زمان بری است و بسیاری از کسب و کارها برای اینکه به رشد زود بازده برسند به تبلیغات کلیکی روی می آورند. در ادامه به اهمیت تبلیغات کلیکی در بازاریابی موتورهای جستجو خواهیم پرداخت و نحوه ی عملکرد آن را بررسی خواهیم کرد. برای انجام پروژه خود توسط تیم حرفه ای سایبرگایز بر روی لینک صفحه خدمات ما کلیک کنید و یا از طریق شماره های 09022002123 و 02188456784 تماس حاصل فرمایید. البته جالب است بدانید اگر سایتی ندارید که سئو آن را ارتقا دهید و مایل هستید یک سایت سئو فرندلی و موبایل فرست داشته باشید میتوانید بر روی لینک طراحی وب سایت کلیک کنید و یا اگر هم در رابطه با سئو میخواهید بدانید بر روی لینک بهینه سازی سئو سایت کلیک کنید.
روز به روز به تعداد مشتریان دنیای آنلاین اضافه می شود و در مقابل کسب و کارهای مختلف روز به روز رقبای جدیدتری پیدا می کنند. در این میان هر کدام که بتواند از موتورهای جستجو بیشترین استفاده را ببرد حجم بازار بیشتری را جذب می کند. چرا؟ چون موتورهای جستجو مانند گوگل جاهایی هستند که افراد در آن به دنبال محصولات و نیازهای خود هستند و دنیای تجارت الکترونیک وابستگی زیادی به موتورهای جستجو دارد. پس تدوین یک استراتژی قدرتمند برای بالا بردن استفاده و کارایی موتورهای جستجو و همچنین بهینه سازی موتورهای جستجو باید در دستور کار کسب و کارها قرار بگیرد.
در تبلیغات کلیکی که بخش مهمی از بازاریابی موتورهای جستجو است کسب و کارها بابت هر ایمپرشن و یا کلیک باید هزینه ای پرداخت کنند. یکی از مزایای تبلیغات کلیکی و سئو این است که روی کلید واژه های خاص شما می باشد و شما مشتریان و ترافیک ارگانیک دریافت می کنید. چگونه؟ به طور مثال یک کسب و کار در حیطه فروش جواهرات کلید واژه های مرتبط با کسب و کار خود را سئو می کند تا وقتی کاربران این کلید واژه ها را جستجو کنند سایت آن ها در نتایج جستجو دیده شود. تبلیغات کلیکی هم با کلید واژه هایی که توسط خود وب سایت ها تعیین می شوند عمل می کنند. به طور مثال وقتی کاربران کلمات «خرید جواهرات» را جستجو می کنند اگر وب سایت مورد نظر این کلمات را در لیست کلمات تبلیغاتی خود قرار داده باشد سایت آن ها در بالای صفحه نمایش داده می شود. در نظر داشته باشید که بخش تبلیغاتی با یک کلمه Ad در کنار نتایج جستجو مشخص شده است.
اهمیت دیگر تبلیغات کلیکی این است که شما هر زمان که نیاز مبرم به جذب مخاطب داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید، به طور مثال اگر در تعطیلات تابستانی سعی دارید لوازم شنا بفروشید چون کاربران زیادی در این زمان در دنیای اینترنت به دنبال خرید این لوازم هستند به راحتی می توانید از تبلیغات کلیکی استفاده کنید. اما سئو نیازمند زمان و انرژی زیاد است. هر چند نتایج سئو پایدار هستند و شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید در نتایج جستجو دیده شوید.
این روش که درواقع pay per click نام دارد، به ازای کلیک کاربران برای شما هزینه در بر خواهد داشت. این روش از گرانترین روشها در SEM است و طرفداران زیادی دارد. اجرای این روش بدین صورت است که شما بودجه موردنظر خود را برای تبلیغ و کلمه کلیدی معین میکنید، سپس به ازای بازدیدکنندگان سایتتان از طریق کلیک، از حساب شما پول کسر میشود. مثلا برای واژه خدمات منزل، ممکن است هزینه حدود ۲ دلار باشد و شما باید بودجه خود را بر اساس این نرخ تعیین کنید.
این روش شباهت بسیار زیادی به PPC دارد و مخفف Cost Per Click است و برای تبلیغات بنری استفاده میشود. در این روش پرداختی، بابت تعداد کلیکهای هر بنر، هزینه پرداخت میشود.
گاهی میتوانید عدد بزرگتری را به عنوان هدف خود در نظر بگیرید، مثلا هزار کلیک برای یک بنر را به صاحبان سایتهای تبلیغی، سفارش بدهید. در این صورت، شما روش Coset Per Thousand را از میان روشهای SEM برای تبلیغات استفاده کردهاید. نمونه پرکاربرد این روش را حتما در تبلیغات شبکههای اجتماعی مخصوصا اینستاگرام و تلگرام دیدهاید. مثلا شما میتوانید ویدیوی خود را در یکی از حسابهای کاربری پرمخاطب اینستاگرام قرار دهید یا از اینفلوئنسرها بخواهید برای شما تبلیغ کنند و بابت هر هزار بازدید، هزینه را به آنها پرداخت کنید.
تصور کنید شما صاحب یک اپلیکیشن هستید و میخواهید حدود ۳۰۰۰ مشتری داشته باشید. میتوانید بر اساس تعداد نصب، قرارداد خود را تهیه نمایید. یعنی هر تعداد نصب، برای شما هزینهای در بر خواهد داشت. به این روش Cash Per Action میگویند که یک معیار تبلیغتی مبتنی بر عملکرد است. این روش تقریبا بدون ریسک است و موجب بازگشت سرمایه شما میشود.
در این روش، تعداد کاربران بازدیدکننده سایت بر تعداد کلیکهای یک آگهی تقسیم میشود و بابت هر کلیک، مبلغی پرداخت میشود. این روش پرکاربرد است و میزان موفقیت کمپینهای تبلیغی را نشان می دهد. مثلا اگر یک ویدیوی تبلیغی ۱۰۰ بار دیده شود و یک نفر روی آن کلیک کند، نرخ CTR یک درصد بوده است. در واقع هر بار که ویدیوی شما دیده شود، Impression ویدئوی شما بیشتر میشود اما نرخ CTR با Impression تفاوت دارد.
موتورهای جستجو الگوریتم های خاص خودشان را دارند تا بتوانند مرتبط ترین نتایج را به کاربران نشان دهند. به طور مثال وقتی شما عبارت «بهترین رستوران های شیراز» را جستجو می کنید گوگل از طریق الگوریتم های خاص خودش تنها نتایجی را به شما نشان می دهد که با عبارت مورد جستجوی شما همخوانی داشته باشد.
شبکه ها و ابزارهای مجزایی برای تبلیغات کلیکی در دنیای SEM وجود دارد. در حقیقت این نوع تبلیغات Self-Serve هستند. یعنی خود بازاریابان و صاحبان کسب و کارها تعیین می کنند که چگونه و به چه شکل در بازه های زمانی خاص از کلیدواژه های خاص کسب و کارشان استفاده کنند. مکانیزم کاری بازاریابی موتورهای جستجو از طریق تبلیغات کلیکی شامل مراحل زیر است :
در حقیقت این تبلیغات برای مارکترها چندان زمان بر نیستند و آن ها صرفا متن های لازم مانند تیترها و توضیحات و URL موردنظرشان را می نویسند و در سیستمی مانند Google Adwords ثبت می کنند. اگر قصد دارید هزینه ای را برای تبلیغات صرف کنید بهترین جا همین تبلیغات در موتورهای جستجو است. Google Adwords و Bing Ads دو شبکه و ابزار مهم در دنیای بازاریابی موتورهای جستجو می باشند.
با اینکه حجم تبلیغات در گوگل بالاتر است و عمدتا نتایج بهتری هم در بر دارد گوگل هزینه های کمتری نسبت به بینگ می گیرد و چون الگوریتم های گوگل هم نتایج مرتبط تری به کاربران نمایش می دهد نرخ تبدیل کلیک تبلیغات در گوگل عمدتا بالاتر است.
سئو به معنای بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو است که به بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل کمک میکند و از این طریق، موجب افزایش ترافیک سایت میشود. سئو یکی از مهمترین عوامل موفقیت کسبوکارهاست و شامل تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا، ایجاد بک لینک و... میشود. سئو به شما کمک میکند تا به صورت ارگانیک (طبیعی) در صدر نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید.
با ذکر یک مثال، تفاوت بازاریابی موتورهای جستجو و SEO برای شما مشخص میشود. تصور کنید یک کاربر وارد سایت گوگل میشود و عبارت «چگونه خانه بخرم» را جستجو میکند. گوگل از الگوریتمهای خاص خود استفاده میکند تا تصمیم بگیرد کدام وب سایتها را برای نتیجه جستجو به کاربر نشان بدهد. گوگل همیشه دوست دارد باکیفیت ترین و بهترین پاسخ را به کاربران خود بدهد. معیارهای گوگل برای معرفی وب سایت شما عبارت است از :
جمع بندی :
تبلیغات کلیکی در حال حاضر یکی از زودبازده ترین روش های بازاریابی و جذب مشتری است که مکانیزم خاص خودش را دارد. از کمپانی های بزرگ گرفته تا کسب و کارهای کوچک از این ابزار کارآمد استفاده می کنند تا حجم بازار خود را گسترش دهند. اگر شما هم قصد دارید روی تبلیغات متمرکز شوید بازاریابی موتورهای جستجو و تبلیغات کلیکی می توانند نتایج خوبی برای شما داشته باشند.
ال جی به تازگی تیزر کوتاه مربوط به گوشی مورد انتظار ولوت (LG Velvet) را منتشر کرده است تا ما را با طراحی نهایی آن از جوانب مختلف آشنا کند. این شرکت پیش تر نسخه مفهومی گوشی را در دو تصویر به ما نشان داده بود، اما به لطف ویدئوی جدید، این بار شاهد طراحی نهایی دستگاه هستیم. نگاهی کلی به ویدئوی ال جی نشان میدهد گوشی ولوت قرار است از لحاظ طراحی تفاوت های عمده ای نسبت به گوشی های فعلی نظیر V60 به خود ببیند. در ویدئوی رسمی منتشر شده از سوی ال جی همچنین می بینیم که گوشی ولوت قرار است برای پردازش کارهای مختلف از تراشه اسنپدرا گون ۷۶۵ کوالکام که از فناوری 5G پشتیبانی میکند بهره مند باشد. اسنپدراگون ۷۶۵ 5G بالا رده ترین پردازنده کوالکام نیست. امروزه از اسنپدراگون ۸۶۵ به عنوان تراشه پرچمدار کوالکام برای گوشیها یاد میشود. شما میتوانید از دیگر محصولات کمپانی ال جی و یا دیگر کمپانی ها در سایت دیجی لند دیدن کنید. و همچنین جالب است بدانید امروزه چون استفاده از گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده چه در مسافرت چه در حین رانندگی یا کار کردن کافیست برای شارژ کردن گجت های خود از شارژر فندکی ها و یا از پاوربانک ها استفاده کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد شارژر فندکی ها بر روی لینک " مزایا و معایب شارژر فندکی " کلیک کنید. و یا میتوانید برای خرید یا مشاوره رایگان با شماره های 09358840130 و 02155312403 تماس بگیرید، مشاوران ما پاسخگوی شما کاربران هستند.
با توجه به افزایش رقابت بین گوشی های هوشمند، در این میان بسیاری از محصولات اصلا به چشم نمیآیند و این اتفاقی است که در چند سال گذشته برای شرکت ال جی رخ داده است. اما حالا این شرکت برای سال ۲۰۲۰ میخواهد جانشین G8 را به عنوان ال جی Velvet معرفی کند. آیا این گوشی میتواند بار دیگر نام ال جی را بر سر زبان ها بیندازد؟ در ادامه اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی را مرور میکنیم. در اوایل ماه ژانویه، رندرهای منتسب به ال جی G9 منتشر شد. این رندرها از طرف منابع موثقی منتشر شدند و به نظر میرسید حقیقی هستند ولی در نهایت مشخص شد که رندرهای مورد نظر مربوط به الجی V60 بوده اند. بعد از گذشت چند ماه، مدتی قبل ال جی طرح های اولیه از جدید ترین گوشی خود را منتشر کرد. ال جی تا اینجای کار از گوشی میان رده خود که تحت عنوان ولوت (Velvet) شناخته میشود رونمایی کرد اما اینکه این محصول از چه قابلیت های سخت افزاری بهره میبرد یا چه زمانی رسما رونمایی میشد خبر نداشتیم تا اینکه در چند روز گذشته این شرکت با انتشار پستی در یوتیوب اعلام کرد ۷ ماه مه (۱۸ اردیبهشت) معرفی رسمی و نهایی این گوشی اتفاق خواهد افتاد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که به خاطر شیوع ویروس کرونا، رویداد معرفی این محصول به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
۴ نقطه رنگی در این گوشی در واقع نمایانگر دوربین اصلی، فلش LED و دو دوربین دیگر هستند که خب فعلا از جزئیات آنها بیخبریم. البته این ۴ نقطه معنای دیگری هم دارند و آن رنگ هایی هستند که ال جی ولوت مزین به آنها راهی بازار خواهد شد. این رنگ ها شامل قرمز، سفید، مشکی و سبز خواهد بود که با توجه به طراحی این محصول میتوانند ظاهر بسیار زیبا و جذابی به آن بدهند. پردازنده بکار رفته در این گوشی ساخت شرکت کوالکام و از نوع اسنپدراگون ۷۶۵G خواهد بود که این یعنی ال جی ولوت از اینترنت ۵G نیز بهره مند خواهد بود. اینطور که به نظر می رسد این گوشی قرار است در کشور کره جنوبی که بستر اینترنت ۵G در آن مهیا شده، فروش خوبی داشته باشد.
ال جی مدت زمان زیادی است که در بازار گوشی های هوشمند موفقیت چندانی نداشته و در واقع محصولات ساخت این شرکت اگرچه از محبوبیت بالایی برخوردار بودند اما کیفیت لازم را جهت مقابله با پرچم دارهای موجود در بازار نداشتند. همین مسئله باعث شد خیلی زود شاهد محو شدن نام این شرکت از روی گوشی ها باشیم تا اینکه چند وقت پیش اعلام کرد سری G از گوشی های خود را باز نشسته کرده و به جای آن از سری ولوت رونمایی میکند. ال جی امیدوار است این تغییر نام به تغییر اوضاع این شرکت در بازار گوشیهای هوشمند منجر شود. فعلا که از نظر ظاهر و مشخصات فنی، محصول قابل قبولی را شاهد هستیم، اما باید دید آیا این ظاهر زیبا در عمل هم میتواند تواناییهای خود را ثابت کند یا خیر.
در پنل جلویی شاهد نمایشگر کم حاشیه ای هستیم که در لبه های آن هم خمیدگی اندکی دیده میشود. ماژول دوربین ال جی Velvet هم با بسیاری از گوشی های اندرویدی فرق دارد و ال جی اعلام کرده که برای طراحی آن از قطرات باران الهام گرفته شده است. همچنین در کنار خمیدگی اندک لبه های نمایشگر، در پنل پشتی هم با پنل خمیده در لبه ها سر و کار خواهیم داشت. ال جی هنگام انتشار طرح های اولیه به نام این گوشی اشاره ای نکرد ولی سه روز قبل با انتشار یک تیزر تبلیغاتی کوتاه، نام ال جی Velvet رسما اعلام شد. در این تیزر کوتاه میتوانیم جزییات طراحی این گوشی را مشاهده کنیم و در ضمن نباید عرضه آن در رنگهای متنوع را از قلم بیندازیم. شرکت ال جی طی سال های گذشته برای گوشی های خود از لحاظ برندینگ بسیار ثابت قدم بوده و در این زمینه رویکرد یک دستی اتخاذ کرده است. اما برای سال ۲۰۲۰ اوضاع قرار نیست این گونه باقی بماند. در تاریخ ۲۷ مارس دو گزارش منتشر شد که در آن ها به کنار گذاشتن برندینگ سری G و بهره گیری از نام های جدید اشاره شده است.
در رابطه با مشخصات سخت افزاری ال جی Velvet اطلاعات زیادی فاش نشده ولی در تیزر منتشر شده آمده که قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ دراگون ۷۶۵G خواهد بود. گفته می شود حتی گوشی های پیکسل ۵ گوگل هم همراه با این تراشه روانه بازار میشوند. اگر چه شاید برخی کاربران عدم بهره گیری این گوشی از تراشه پرچمدار را مورد انتقاد قرار میدهند، ولی به نظر میرسد چنین کاری یک اقدام هوشمندانه محسوب میشود. نه تنها اسنپ دراگون ۷۶۵G بسیار قدرتمند به حساب میآید، بلکه بدون داشتن قیمت هنگفت اسنپ دراگون ۸۶۵ میتواند اینترنت ۵G را برای ال جی Velvet به ارمغان بیاورد. در رابطه با نمایشگر هم مانند G8 به احتمال زیاد با پنل اولد (OLED) سروکار داریم. با توجه به دیگر گوشی های فعلی و البته نسل قبلی گوشی های ال جی، باید انتظار بهره گیری از ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی قابل افزایش را داشته باشیم. با توجه به تیزر منتشر شده، گوشی ال جی Velvet برخلاف بسیاری از گوشی های رده بالا دارای جک هدفون است.
گوشی ال جی G8 از دو مشخصه به نام های Air Motion و Hand ID بهره می برد. مشخصه اولی به کاربران اجازه میدهد که با حرکت دادن دست خود بر روی گوشی، کار های مختلفی را انجام دهند و قابلیت دوم هم با اسکن رگ های کف دست، گوشی را آنلاک میکند. این ویژگی ها اگرچه خاص هستند، ولی نتوانستند توجهات زیادی را جلب کنند و در آزمایش های انجام شده هم عملکرد چندان مناسبی نداشتند. در طرح های منتشر شده، بریدگی نمایشگر ال جی Velvet آنقدر کوچک است که در آن فضای محدود نمی توان سنسور های مربوط به این مشخصه را تعبیه کرد. در ضمن ال جی V60 هم بدون این قابلیت عرضه شده است. ال جی از جمله شرکت هایی است که به نوآوری های مختلف علاقه دارد و حالا با کنار گذاشتن این قابلیت، باید ببینیم برای جدیدترین گوشی خود چه قابلیت جذابی را معرفی میکند.
در چند سال گذشته، ال جی گوشی های سری G را در ماه فوریه در نمایشگاه MWC بارسلون معرفی کرده است. به طور مشخص، گوشیهای G5 ، G6 و G8 در این نمایشگاه معرفی شده اند و برای رونمایی از G7 یک مراسم جداگانه در نیویورک برگزار شد. اما برای سال ۲۰۲۰، ال جی تصمیم گرفت فرمول همیشگی خود را تغییر دهد. اگر چه گوشی های سری V معمولا در نیمه دوم سال معرفی میشوند، اما در ماه فوریه از ال جی V60 رونمایی شد و حدود ۳ هفته قبل اعلام شد که در تاریخ ۱۵ می گوشی ال جی Velvet رسما رونمایی میشود. در رابطه با قیمت گذاری هم امیدواریم ال جی در این زمینه هوشمندانه تصمیم بگیرد. در آمریکا گوشی G8 با قیمت پایه ۸۵۰ دلاری عرضه شده ولی گوشی جدید V60 با قیمت ۸۰۰ دلاری معرفی شده و این گوشی از اسنپ دراگون ۸۶۵ بهره میبرد. به همین خاطر ال جی Velvet مبتنی بر اسنپ دراگون ۷۶۵G باید قیمت مناسب تری داشته باشد و حدس می زنیم قیمت آن بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار قرار بگیرد.
ال جی در نسل جدید گوشیهای خود تصمیم گرفته است نام گذاری الفبایی را کنار بگذارد و به استفاده از اسم هایی روی بیاورد که در قالب یک کلمه بتوانند ویژگی های اصلی گوشی را در ذهن کاربر تداعی کنند. ال جی ولوت نیز از همین قانون تبعیت میکند. ال جی میگوید عبارت ولوت که میتوان معادل «مخمل نما» را در فارسی برای آن بیان کرد، تداعی کننده «ظاهر صیقلی شکوهمند و ظرافت اعلا» گوشی جدید است. فراموش نکنید ال جی از گوشی ولوت به عنوان موبایلی «پریمیوم برای عموم مردم» یاد کرده است. بدین معنی که ولوت قرار نیست برای رقابت با محصولاتی نظیر گلکسی اس ۲۰ اولترا و هواوی پی ۴۰ پرو پلاس در بازار عرضه شود. در حال حاضر مشخص نیست که ال جی قصد دارد گوشی ولوت را در چه تاریخی به صورت کامل معرفی کند؛ اما شایعه ای جدید میگوید که تاریخ معرفی ال جی ولوت برای روز ۱۵ مه ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) تعیین شده است. با در نظر گرفتن اطلاعات زیادی که ال جی اخیرا منتشر کرده است، احتمال می دهیم که فاصله زیادی تا رونمایی کامل گوشی باقی نمانده باشد.
مقاله سئو شده یکی از مهم ترین بخش های یک وب سایت موفق به شمار می رود. مقاله سئو شده در واقع محتوای سئو شده ای است که شرایط لازم برای دریافت رنک بالاتر در صفحات نتایج جستجوی گوگل را دارد. تنها به خاطر اینکه محتوای شما سئو شده باشد، به این معنا نیست که می تواند رتبه های بالاتر را از آن خود کند. افزایش رتبه سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. سوالات زیادی در این باره باید از خود بپرسید برای مثال چگونه یک محتوا تولید کنم تا به سئو سایت من کمک کند؟ یا بهترین روش ها برای تولید محتوای خوب از نظر سئو چه روش هایی هستند؟ و البته مهم ترین سوال این است که نکاتی که باید در یک مقاله سئو شده رعایت شوند چیست؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهینه سازی سئو سایت و طراحی سایت میتوانید به لینک های مربوطه مراجعه کرده و یا به صفحه خدمات سئو ما بروید و یا حتی با شماره های 02188456784 و 09022002123 در جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید. مشاوران ما همواره پاسخگوی شما کاربران عزیز هستند. البته که شما برای سپردن پروژه خود به مجموعه ما یعنی سایبرگایز باید از تعرفه سئو و بهینه سازی سایت خبر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله " تعرفه تولید محتوا در سال 99 " مراجعه کنید.
آیا می خواهید کسب و کار شما بدون افزایش بودجه بازاریابی شما رشد کند؟ مسلما خیر. سپس مطمئن شوید که محتوای کاربرپسند SEO را تولید کرده اید. اگر وب سایت شما در صفحه اصلی نشان داده شود، تعداد کلیک، اشتراک گذاری، لایک و تعامل بیشتری دریافت خواهید کرد. اگر هیچ کس صفحه شما را پیدا نکرد، حتی بهترین مقالات هم که نوشته شده اند بی معنی هستند. نیازی به گفتن نیست، اگر می خواهید شغل شما شکوفا شود، باید مطمئن شوید که محتوای (SEO Friendly) بنویسید.
این کار، به فکر و پیش بینی زیادی احتیاج دارد و شاید در ابتدا کمی سردرگم شوید و ندانید چگونه کار کنید، اما هنگامی که اصول را یاد گرفتید و آنها را در فرایند تولید محتوا خود بگنجانید، خواهید دید که بدون اضافه کردن به حجم کار خود، نتایج خوبی کسب می کنید. این کار را با برخی از فعالیتهای تبلیغاتی مانند ارسال خبرنامه های بازاریابی از طریق ایمیل به لیست مخاطبین خود و یک قیف بازاریابی خوب انجام دهید. اما برای این مقاله، بیایید به موضوع محتوای بهینه شده سئو بپردازیم.
محتوای سئو دوستانه نوعی از محتوا است که به روشی ایجاد شده است که به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا رتبه بالایی داشته باشند. اگرچه برخی از بازاریابان فکر می کنند این بدان معناست که باید از کلمات کلیدی پر شده باشد، اما منظور این است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا مطالب خود را در یافتن، درک و پیوند دادن مطالب خود به موضوعی که می خواهید آن را بپوشانید، قرار دهند. همانطور که در این مقاله می خواهید بخوانید، ایجاد محتوای دوستانه برای SEO بسیار بیشتر از پاشیدن کلمات کلیدی در اطراف پست ها، فیلم ها و سایر فرم های مطالب شما طول می کشد.
مقاله سئو شده به محتوایی گفته می شود که به بهترین شکل ممکن نوشته شده باشد و می تواند رنک کلی سایت و نرخ تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهد. در تولید محتوای سئو شده، باید توازن مناسبی بین استفاده از عبارات کلیدی و ارتباط محتوا با موضوع اصلی، برقرار باشد.
اگر از یک متخصص سئو و تولید محتوا بپرسید که چگونه یک متن سئو شده بنویسیم، مطمئنا او به شما می گوید که مقاله بهینه شده، بدون توجه به نرخ تبدیل و جذب ترافیک طبیعی، هیچ ارزشی نخواهد داشت. دقت داشته باشید که ارزش نوشتاری محتوا هرچقدر هم که باشد، اگر نتواند کاربران را جذب کند، بهینه بودن آن بی فایده است. به طور کلی، هر محتوایی که نتواند سودی را برای کسب و کار شما ایجاد کند، به عنوان یک محتوای ارزشمند شناخته نمی شود.
به طور خلاصه، هنگامی که برای وب سایت خود تولید محتوا می کنید، شما در واقع این کار را به دو دلیل اساسی انجام می دهید :
یک سئوکار معمولی، تنها به مورد دوم اهمیت می دهد. او تلاش می کند تا برای یکسری عبارت کلیدی خاص، رنک بالایی دریافت کند و هدف دیگری جز این مورد ندارد. اما یک سئوکار آموزش دیده و با تجربه، می داند که هر دو مفهوم بالا اهمیت زیادی داشته و باید یک توازن مناسب بین هر دو آن ها به وجود بیاورد تا به موفقیت برسد. اینکه یک محتوا بتواند رنک های برتر را از آن خود کند اما هیچ کاربری بر روی لینک آن کلیک نکند، نشان می دهد که مسیر را اشتباه طی کرده اید.
باید بدانید که محتوا، یکی از پایه های کسب و کار شما می باشد؛ کاربران در ابتدا وارد وب سایت شما می شوند و بعد از مطالعه بخشی از محتوا، تصمیم می گیرند که در وب سایت باقی بمانند یا خیر. به زبانی ساده تر، مقاله سئو شده به محتوایی گفته می شود که بر اساس اصول سئو تولید شده باشد و بتواند کاربران را جذب و در انتها آن ها را به مخاطبین دائمی وب سایت شما تبدیل کند.
در ادامه مراحلی برای اینکه چگونه می توانید تولید محتوا سئو شده را انجام دهید، برای شما شرح داده ایم تا با استفاده از آن ها بتوانید بهترین محتواها را در وب سایت خود منتشر کنید. برای اینکه بیشتر در رابطه با محتوای اختصاصی و سئو شده بدانید بر روی لینک چگونه محتوای اختصاصی تولید کنیم؟ کلیک کنید.
اینکه متوجه شوید که محتوای سئو شده در مورد کسب و کار شما، دقیقا چه معنایی پیدا می کند، اهمیت بسیار زیادی دارد. تمامی کسب و کارها منحصر به فرد هستند. بنابراین قبل از اینکه بخواهید برای یک سایت تولید محتوا کنید، باید به خوبی در مورد ماهیت کسب و کار مورد نظر، اطلاعات به دست بیاورید. طبیعی است که این پروسه کمی زمان بر می باشد؛ چراکه نیاز به تحقیق و جستجوی زیادی دارد.
تهیه یک لیست از عبارت های کلیدی که مردم با استفاده از آن به دنبال کسب و کار شما می گردند، برای سئو سایت بسیار اهمیت دارد. به یاد داشته باشید که این عنوان مطلب شما است که کاربران در نتایج گوگل آن را می بینند و بر اساس آن تصمیم می گیرند که وارد وب سایت شما بشوند. بنابراین، جذاب و توصیفی بودن این عنوان کاربر را ترغیب می کند تا وارد وب سایت شما شود؛ برای بهینه سازی عنوان خود دو کار بسیار مهم وجود دارد که باید انجام دهید :
مطمئنا اگر این دو کار به درستی انجام شوند، کاربران تمایل بیشتری برای کلیک بر لینک مقاله شما پیدا می کنند.
این بخش بستگی به مهارت شما در نویسندگی دارد. اگر هنوز نمی توانید محتوایی جذاب و ارزشمند تولید کنید، باید به خوبی تکنیک های نویسندگی را بیاموزید و بعد از تمرین های زیاد، آن ها را در روند تولید محتوای خود پیاده سازی کنید.
جایگذاری عبارات کلیدی همزمان با تولید کردن محتوا، ممکن است کمی سخت به نظر برسد. افرادی که تجربه خوبی در زمینه تولید محتوا دارند، مطمئنا به راحتی در همان زمانی که مقاله را می نویسند، می توانند عبارت های کلیدی را هم در آن به خوبی بگنجانند. اگر شما نمی توانید این کار با انجام دهید، ممکن است پروسه تولید محتوای سئو شده، زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد. به همین دلیل، باید زمان زیادی را برای هماهنگ کردن دو اصل تولید محتوا و پیاده سازی کلمات کلیدی، سپری کنید.
اگر می خواهید پروسه تولید محتوای سئو شده شما به بهترین شکل ممکن انجام شود، چند نکته وجود دارد که باید آن ها را در نظر داشته باشید :
هدف کلی تولید محتوای سئو شده، این است که به موتورهای جستجو بفهمانید که محتوای شما در مورد چه موضوعی است و به چه مسائلی پرداخته است.
می توانید بیش از حد در مورد قرار دادن کلید واژه ها در مقالات SEO نگران نباشید بعضی افراد می گویند شما باید دقیقاً از تعداد کلمه کلیدی استفاده کنید، تعداد X بار. برخی دیگر می گویند که باید 2٪ تا 3٪ از کل کلمات مقاله شما را تشکیل دهد. هیچ مدرکی برای اثبات این موضوع وجود ندارد. نکته مهم این است که کلمه کلیدی شما در عنوان مقاله شما نمایش داده می شود، سپس در برخی از قسمت های پاراگراف اول و آخر، اما حتی این یک قانون سخت و سریع نیست. در بعضی از مقالات ممکن است از کلمه کلیدی یک بار استفاده شود و در مقاله دیگر فقط دو بار. ارگانیک باشید و مسئله را سخت نکنید.
اگر می خواهید از ایده های کلیدی بهار برای خاک شنی استفاده کنید، پس مطمئن شوید مقاله شما در واقع در این مورد است محتوای عمومی را بنویسید و یک کلمه کلیدی را با خفا مخفی کنید، زیرا این کار نخواهد کرد. حتی اگر شما موفق به فریب گوگل شوید، که بعید به نظر می رسد، خیلی بعید است که بتوانید یک خواننده مرتبط را جذب کنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی خود را به صورت ارگانیک بخوانید. بسیاری از اصطلاحات جستجو برای تکثیر مستقیم در جملات مناسب نیستند. خوب است که آن را کمی دور آن مخلوط کنید تا منطقی باشد. به یاد داشته باشید، این رباتهای جستجوگر گوگل نیستند که در نهایت بتوانند تجارت شما را از بین ببرند. این مشتریانی است که شما به محتوای خود جذب خواهید کرد، بنابراین رضایت کاربر را در بالاترین حد ملاحظات خود قرار دهید.
این تا کنون مهمترین نکته ما است. اینترنت آنقدر پر از آشفتگی است که شما واقعاً باید چیزی را با ارزش واقعی بنویسید تا بتواند در گوگل بایستد. اینترنت در درجه اول وسیله ای برای برقراری ارتباط اطلاعات است. هنگامی که تحقیق در مورد کلید واژه خود را انجام دادید،، متوجه خواهید شد که بسیاری از کلمات کلیدی دم بلند شما سؤالاتی دارند. به طور ضمنی یا صریح. این سؤالات واقعی است که مشتریان هدف شما هنگام جستجوی اطلاعات در Google تایپ می کنند. آنها یا به دنبال یک سرویس محلی یا اطلاعات مربوط به یک مشکل هستند.
مقالات شما فرصتی برای پاسخگویی به این سؤالات روشنی می دهد که زندگی مشتری شما را آسان تر می کند. شما در زمینه تجارت خود متخصص هستید، بنابراین از این دانش برای ایجاد برخی مطالب ارزشمند استفاده کنید. مقالات «چگونه» مکان خوبی برای شروع هستند، زیرا این اطلاعات، اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند و در مدت زمان کوتاهی به راحتی قابل خواندن هستند. با استفاده از یکی از کلمات کلیدی خود، به دنبال راهی باشید تا آن را به مبحث جالب و مرتبط تبدیل کنید.
دقت کنید که اگر هدف اصلی شما از تولید کردن محتوا، انتقال اطلاعاتی مفید به کاربرانتان باشد، این محتوا به صورت خود به خود، بهینه خواهد شد. شما باید سعی کنید در محتوای خود راهکارهایی مناسب ارائه کنید؛ در غیر این صورت کاربران تصور می کنند که تمامی مقاله های وب سایت شما بی ارزش بوده و نکته خاصی از آن ها به دست نمی آید.
احتمالا تا الان پاسخ مناسبی برای پرسش چگونه مقاله سئو شده بنویسیم، به دست آورده اید. بعد از اینکه اطلاعات این مقاله را به خوبی یاد گرفتید، باید تمرین های مناسبی نیز در این زمینه انجام دهید. بدون تمرین کردن، امکان ندارد که به موفقیت های بزرگی برسید.