سامسونگ مدتی است که بر روی تبلت جدید میان رده ای کار میکند. تبلت Galaxy Tab S6 Lite در گذشته در تایوان و توسط Bluetooth SIG تایید شده است. در ماه گذشته آن را در رندر های مطبوعاتی دیده بودیم اما امروز وقت این است که یکی از عکسای گرفته شده در کنار تمامی جزئیات خاص برای شما رونمایی شود. این تبلت دارای یک نسخه LTE همراه با GPS و دارای یک تکرار Wi-Fi فقط با NFC و بلوتوث که به اتصال کمک می کند.
در حالی که هنوز برنامه سامسونگ برای عرضه نسخه 5G از تبلت گلکسی Tab S6 در بسیاری از نقاط دنیا مشخص نشده است و به نظر می رسد گسترش ویروس کرونا در این کار تاخیر ایجاد کند، گفته می شود این شرکت مشغول طراحی و تولید یک نسخه ارزان قیمت از این تبلت با عنوان گلکسی Tab S6 Lite است. امروز نخستین تصویر و اطلاعات از این تبلت در دسترس قرار گرفت. برای خرید انواع تبلت و خرید گوشی موبایل و انواع شارژر ها مانند خرید شارژر فندکی میتوانید وارد سایت دیجی لند شده تا مشتری همیشگی ما شوید. و یا میتوانید برای ارتباط با ما با شماره های 09358840130 و 02155312403 تماس بگیرید و یا بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.
براساس اطلاعات در دسترس سامسونگ در نظر دارد در آینده نزدیک نسخه جدیدی از تبلت گلکسی Tab S6 را تولید و روانه بازار کند. این تبلت که گلکسی Tab S6 Lite نام خواهد داشت با هدف جایگزین کردن تبلتهای گلکسی Tab S5e روانه بازار میشود که سال گذشته با مشخصاتی نزدیک به محصولات میان رده و تا حدودی بالارده عرضه شد.
با توجه به اینکه بخشی از محصولات سامسونگ در سال 2020 با عنوان Lite عرضه می شوند، انتخاب این عنوان برای تبلت جدید این شرکت چندان هم دور از ذهن نیست. این شرکت محصولاتی نظیر گلکسی نوت 10 لایت و اس 10 لایت را برای عرضه در سال 2020 میلادی آماده کرده است. براساس اطلاعات در دسترس این تبلت قرار است از تراشه اکسینوس 9611 و چهار گیگابایت حافظه رم بهره ببرد که برای یک تبلت میان رده بسیار عالی به نظر می رسد. تراشه اکسینوس 9611 تاکنون در گوشیهای هوشمندی نظیر گلکسی A51 و همچنین Xcover Pro به کار گرفته شده است و نسبت به تراشه اسنپدراگون 670 که در تبلت Tab S5e استفاده شده بود عملکرد بسیار بهتری دارد. به این ترتیب میتوان بهبود عملکرد و سرعت را یکی از امتیازهای تبلت گلکسی Tab S6 Lite نسبت به این محصول عنوان کرد.
تبلت گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ از مشخصات سختافزاری میان رده برخوردار است و از یک باتری به ظرفیت ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت بهره می برد. اخیرا تصاویر رندر شده به همراه مشخصات سخت افزاری تبلت جدید سامسونگ بهنام گلکسی تب اس ۶ لایت در فضای مجازی منتشر شده است که ما را با محصول معرفی نشده سامسونگ کمی آشناتر می کند.
چندی است که سامسونگ در حال کار روی تبلتی با سخت افزار میان رده است. تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت مدتی پیش توانست گواهی بلوتوث SIG را کسب کند و حال، تصاویری رندر شده از آن به همراه جزئیات سخت افزاری در فضای مجازی قرار گرفته است. سامسونگ در محصول معرفی نشده خود از نمایشگری ۱۰/۴ اینچی با پنل LCD و رزولوشن ۲،۰۰۰ در ۱،۲۰۰ پیکسل استفاده کرده است که از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می کند. در زیر قاب تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت تراشه اکسینوس ۹۶۱۱ قرار گرفته است که از آن در گوشیهای هوشمند میانرده سامسونگ نیز استفاده شده بود.
پردازنده اکسینوس ۹۶۱۱ را چهار گیگابایت حافظه رم همراهی میکند و برای ذخیره اطلاعات کاربران، حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. در صورتی که میزان حافظه ذخیره سازی برای کاربر کافی نباشد، امکان افزایش آن به لطف درگاه کارت حافظه وجود دارد. سامسونگ در نظر گرفته است که در برخی از بازارها، گلکسی تب اس ۶ لایت را همراه با حافظه ذخیرهسازی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه کند.
گلکسی تب اس ۶ لایت در دو مدل عرضه میشود که مدل اول به ارتباطات LTE و GPS مجهز شده است؛ اما مدل دیگر تنها از Wi-Fi استفاده میکند و دارای ارتباطات بلوتوث و چیپ NFC است. در پنل پشتی تبلت جدید سامسونگ شاهد دوربینی ۸ مگاپیکسلی هستیم. برای ثبت تصاویر سلفی نیز از دوربینی ۵ مگاپیکسلی در پنل جلوی محصول معرفینشده سامسونگ استفاده شده است. متاسفانه دوربینهای اصلی و سلفی فاقد فلش LED هستند و به همین علت، ثبت تصاویر در محیطی با نور کم به افت کیفیت ختم میشود.
برای تامین انرژی مورد نیاز گلکسی تب اس ۶ لایت از باتری با ظرفیت ۷،۰۴۰ میلی آمپر ساعت استفاده شده است که از طریق اتصال شارژر به درگاه USB-C می توان تبلت جدید سامسونگ را شارژ کرد. (برای خرید شارژر فندکی یا خرید پاوربانک برای شارژ تبلتتان در هر حال، میتوانید بر روی لینک کلیک کنید.) وزن این تبلت به ۴۶۷ گرم می رسد و علت آن نیز استفاده از قاب آلومینیومی برای افزایش دوام تبلت در برابر ضربه یا سقوط از ارتفاع کم است. احتمال می رود که همراه با گلکسی تب اس ۶ لایت شاهد عرضه قلم استایلوس نیز باشیم. قیمت تبلت جدید سامسونگ که مبتنی بر اندروید ۱۰ خواهد بود در نسخه Wi-Fi و بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ یورو تخمین زده میشود.
نخستین تصویری که از این تبلت در اختیار قرار گرفت نشان میدهد که آن قرار است از قلمهای هوشمند سامسونگ نیز پشتیبانی کند. نسخه معمولی از تبلت گلکسی Tab S6 همراه با یک قلم S Pen به دست کاربران رسید و سامسونگ تاکنون در اغلب تبلتهای میان رده خود، یک قلم هوشمند را هم به صورت پیشفرض در دسترس خریداران قرار داده است. البته این موضوع در مورد تبلت Tab S5e صادق نبود. با این وجود انتظار میرود تبلت Tab S6 Lite نیز در بسته خود یک قلم هوشمند را در اختیار داشته باشد. هنوز مشخص نیست که این تبلت قرار است از کدام نسخه از قلمهای هوشمند S Pen بهره ببرد. بدون شک آخرین نسخه از این قلم که همراه با گوشیهای گلکسی نوت 10 عرضه شد عملکرد بسیار بهتری را برای این تبلت فراهم میکند، اما هنوز حضور این قلم در کنار این تبلت تایید نشده است. سایت Android Headlines، چندی پیش در خبری اعلام کرد که قلم این تبلت از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی میکند.
باید دید این قلم هوشمند جدید چه تاثیری بر روی قیمت این تبلت میگذارد. نسخه پایه از تبلت گلکسی Tab S5e که دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی بود در سال گذشته با قیمت 400 دلار عرضه شد. انتظار می رود تبلت گلکسی Tab S6 Lite قیمتی فراتر از این داشته باشد و در بدترین حالت قیمت آن به 650 دلار نزدیک شود که قیمت کنونی تبلت گلکسی Tab S6 است. هنوز اطلاعاتی از زمان معرفی و عرضه این تبلت در دسترس نیست اما گفته میشود ظرف چند هفته آینده باید منتظر این اتفاق باشیم.
اولین چیزی که با شنیدن نام محتوا به ذهن خطور میکند به احتمال زیاد تولید محتوا است. و اولین عبارتی که پس از شنیدن تولید محتوا در ذهن ما نقش میبندد تولید محتوا از نوع متن و نوشته است. آیا واقعا همینطور است و محتوا صرفا به تولید و تولید نیز صرفا به محتوای متنی ختم میشود؟
تولید محتوا از اثر گذار ترین و البته کم هزینه ترین روش های جذب مشتری است. هدف تولید محتوا جلب اعتماد مشتریان است و در این بین محتوایی موفق است که با توجه به نیاز مخاطب تولید شود. اگر در فکر راه اندازی وب سایت برای درآمد بیشتر هستید، پس تولید محتوا برای موفقیت کسب و کارتان از نان شب هم واجب تر است. موفقیت در کسب و کار اینترنتی بدون تولید محتوای جذاب و ارزشمند امکان پذیر نیست. اگر هم به شغل تولید محتوا علاقمندید باز هم می توانید به عنوان کارشناس تولید محتوا درآمد خوبی داشته باشید. استخدام تولید کننده محتوا امروزه تقاضای زیادی دارد و مطمئن باشید اگر کارتان خوب باشد یک شغل آینده دار و پر درآمد برای خود دست و پا کرده اید. برای انجام دادن پروژه سئو شما مجموعه اماده خدمت گذاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهینه سازی سئو سایت و طراحی سایت میتوانید به لینک های مربوطه مراجعه کرده و یا به صفحه خدمات سئو ما بروید و یا حتی با شماره های 02188456784 و 09022002123 در جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید. مشاوران ما همواره پاسخگوی شما کاربران عزیز هستند. البته که شما برای سپردن پروژه خود به مجموعه ما یعنی سایبرگایز باید از تعرفه سئو و بهینه سازی سایت خبر داشته باشید در ادامه این مقاله در رابطه با تعرفه بهینه سازی سایت به شما اطلاعاتی می دهیم، اما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله " تعرفه تولید محتوا در سال 99 " مراجعه کنید.
تولید محتوا روند برنامه ریزی و خلق محتوای مفید و موثر برای کاربران در قالبهای مناسب و در کانال های مشخص است. در این تعریف نکات کلیدی وجود دارد :
تولید محتوا یک روش اثبات شده برای آگاهی از برند، حفظ ارتباط با مشتری هدف و افزایش فروش است. برخی شرکت ها درباره تاثیر محتوا تردید دارند و به کل این فرصت را از دست می دهند و به دنبال دیگر روش های جذب مشتری هستند!. غافل از اینکه اگر قرار است روشی کسب و کار آنها را متحول کند و به مشتریان بیشتر و ثابت دست پیدا کنند چاره کار در تولید محتوا است نه روش های موقت و پر هزینه بازاریابی و تبلیغات. نکاتی که در این رابطه وجود دارد به شرح زیر است :
ماموریت گوگل این است که همه اطلاعات را سازماندهی کند و بهترین نتایج را در رتبههای اول به کاربران نشان دهد.
بهترین یعنی محتوای که مخاطب را در الویت قرار دهد و نیاز او را برطرف کند. حساسیت گوگل به قدری هست که حتی اگر محتوایی با رعایت اصول سئو تولید کنید اما مفید و دست اول نباشید شما را به راحتی کنار میگذارد.
به خودتان توجه کنید روش شما برای خرید یک محصول و رفع یک نیاز چگونه است؟ هر چه که بخواهید به سراغ گوگل میروید، تحلیلها یا پیشنهادات را میخوانید یا به سراغ شبکههای اجتماعی میروید. در گذشته برندها مجبور به تبلیغات برای جلبتوجه ما بودند چون راه دیگری وجود نداشت، اما امروزه به طور مستقیم از طریق اینترنت می توان به اطلاعات شرکت ها و نظرات مثبت و منفی مشتریان دسترسی پیدا کرد. حال که کسب اطلاعات با یک کلیک انجام میشود، هر تجارتی برای موفقیت باید بر روی تعامل با مخاطب تمرکز کند. بازاریابی مستقیم به کمک تولید محتوا، به خریدار اطلاعات لازم را میدهد و اعتماد او را جلب میکند.
شروع این کار به نسبت دیگر کسب و کارها سرمایه بسیار کمتری میخواهد. میتوانید به صورت شخصی کار را شروع کنید. در تولید محتوا بیشتر به دانش و کمی صبر برای به ثمر نشستن تلاشتان نیاز دارید تا سرمایه. برند قوی باعث میشود که افراد به راحتی شما را بر دیگری ترجیح بدهد. اصلا چرا نباید ترجیح بدهند وقتی برای او برندی برجسته، مورد اعتماد و دوست داشتنی نیستید. اما راه حل برند سازی این است که، با محتوای عالی به او نشان دهید، قصد دارید کمکش کنید و در تیم او هستید. بسیاری از افراد تمایل دارند خرید های خود را از طریق اینترنت انجام دهند. این مسئله بازار وسیعی در اختیار شما می گذارد که می توانید بخشی از آن را سهم خود کنید اما باید با محتوا آنها را پایبند خود کنید. شما با هر محتوایی که تولید میکنید اثری از خود بر جای میگذارید و بیشتر از قبل در ذهن مخاطبان ثبت میشوید. در دنیای امروز جنگ بر سر افزایش ترافیک نیست، بلکه بر سر دریافت “ترافیک هدفمند و مرتبط” است.
به دلیل بستر مناسبی که اینترنت فراهم کرده است میتوان در قالبهای مختلف، محتوا تولید کرد. انواع محتوا را میتوان در این دستهها تقسیم بندی کرد :
مقاله، پادکست، ویدئو، اینفوگرافی، کتاب الکترونیکی از انواع قالبهای تولید محتوا هستند. بسته به موضوع و نیاز مخاطب برای هر محتوا، قالب مناسب را انتخاب کنید. اگر مخاطبان افراد حرفه ای هستند بیشتر دوست دارند که مقالات عمیق و پر محتوا بخوانند تا یک اینفوگرافی مختصر که به سطح موضوع پرداخته است. اگر مخاطبان شما افراد پر مشغله ای هستند احتمالا دوست دارند که فایل های صوتی دریافت کنند که در زمان های مناسب بتوانند گوش دهند.
شناخت پرسونای مخاطب باعث می شود انتخاب قالب مناسب محتوا کار آسانی باشد. پس ضرورتی ندارد که در تولید محتوا خود را محدود به تولید محتوای متنی آن هم از نوع مقاله کنید. چه بسا بعضی از بازدید کنندگان تمایل بیشتری به دیدن ویدئو یا شنیدن پادکست داشته باشند. اما الویت را محتوایی قرار دهید که در آن تبحر بیشتری دارید و با سرعت بیشتری می توانید تولید کنید. همچنین محتوای تولید شده در بسترهای مختلفی قابل انتشار است. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، وب سایت های انتشار ویدئو، وب سایت های دانلود کتاب الکترونیکی، اپلیکیشن و بسته های آموزشی و ایمیل از این دسته هستند. “خواست مشتری چیزی بیش از یک سری سوال نیست که باید با محتوای خوب پاسخ داده شود.”
یکی از قوانین کلیدی موفقیت در تولید محتوا، پاسخ به سوالات مشتریان است. میتوانید در عوض شیوه های قدیمی تبلیغات مانند تلویزیون، تبلیغات چاپی یا تبلیغات محیطی که بسیار هم پر هزینه هستند از طریق مطالب پر محتوا به نتایج چشمگیری برسید. تولید و بازاریابی محتوا یک استراتژی طولانی مدت است و نباید تصور شود که با تهیه چند مطلب می توانید به هدف برسید. در حقیقت برای موفقیت در این کار باید یک استراتژی محتوا تدوین کنید و براساس آن پیش بروید. استراتژی محتوا، همان چیزی است که وبلاگ های خوب را از بد جدا می کند و نه تنها شانس موفقیت شما را افزایش می دهد، بلکه موجب صرفه جویی در وقت و جلوگیری از انتخاب موضوعات اشتباه و نامربوط میشود. برای تولید محتوای جذاب موارد زیر را حتما در محتوای خود رعایت کنید :
آیا برای صرفه جویی در وقت، جذب ترافیک بیشتر و موفقیت در تولید محتوا آماده هستید؟ پس به خواندن ادامه دهید. در اینجا پنج گام برای تدوین استراتژی محتوای موفق، به طور خلاصه لیست شده است :
تمرکز بیشتری بر کیفیت کار داشته باشید و به جای تولید پنج محتوای متوسط در هفته، دو محتوای خوب و کامل تولید کنید. این کار باعث میشود که در طولانی مدت نتایج بهتری از زحمات خود بگیرید. هدف از تولید محتوا این است که بر روی تصمیم گیری مخاطب تاثیر بگذارد تا بتوانید به یک برند در حوزه کاری خود تبدیل شوید. از خود سوال کنید آیا خواننده از خواندن این مطلب راضی خواهد بود و به چیزی که میخواهد می رسد؟ با پاسخ به این سوال، شما روی نقطه حساس مشتری دست میگذارید و به راحتی اعتماد او را جلب میکنید. اینترنت جایی است که مردم به دنبال سوالات خود میگردند و چه بهتر که از این فرصت استفاده کنید. هنگام تولید محتوا موارد زیر را در نظر داشته باشید :
شاید کار هر دو آنها در ظاهر مشابه باشد، هر دو مینویسند. تولید کننده محتوا فردی است که در قالبهای متفاوت مانند متن، عکس، اینفوگرافی یا ویدئو محتوا تولید میکند. این محتوا میتواند در بسترهای مختلفی مانند سایت، وبلاگ، شبکههای اجتماعی و سایتهای اشتراک ویدئو یا هر مکانی در اینترنت باشد. مهارت اصلی تولید کننده محتوا این است که هر موضوعی را بتواند در یک محتوای جذاب تحویل خواننده بدهد. محتوایی که علاوه بر دادن اطلاعات دست اول و خواندنی، برای مخاطب سخت و پیچیده نباشد. تبلیغ نویسی هنری است که در کنار تولید محتوا برای موفقیت باید به کار گرفته شود. تبلیغ نویسی تولید متنی است که کاربر را ترغیب به انجام کاری میکند که شما میخواهید. عنوان تبلیغاتی و صفحه محصول جایی است که فرد تصمیم میگیرد خریدی را انجام دهد یا صفحه را ببندد. کپی رایتر محصول و خدمتی را از راه “نوشتن” به بازدیدکننده میفروشد. خریدار بدون اینکه متوجه شود به این کار ترغیب شده است و روی تصمیمگیری او تاثیر گذاشتهاید. تبلیغ نویسی یا همان کپی رایتینگ ترکیب علم بازاریابی و نویسندگی است. حتما پیش آمده که عنوانی را بخوانید و ترغیب به خواندن ادامه مقاله شوید یا توضیحات محصولی را بخوانید و حتی اگر نیاز ندارید آن محصول را بخرید، این هنر تبلیغ نویسی است. تبلیغ نویسی به این معنا نیست که محصولات را چیزی که نیست نشان دهید. با تبلیغ نویسی مخاطب را تحریک میکنید و باعث کاهش ترس از خرید میشوید. تبلیغ نویسی مشکل فروش کم محصول خوب را برای همیشه رفع میکند.
سیاست کاری خود را از همان ابتدا بر تولید مطالبی بگذارید که واقعا ارزشمند باشند. نیازی به تولید انبوهی از مطالب بی کیفیت ندارید، چون دیگران شما را به عنوان یک فرد بی اطلاع و ناوارد خواهند شناخت. قبل از تدوین استراتژی محتوا، سایت رقبا را تحلیل کنید. شاید بخواهید از نقاط ضعف آنها استفاده کنید و یا از آنچه که انجام میدهند الهام گرفته و به شکلی بهتر آن را ارائه دهید. تمامی محتوای سایت را بر اساس اصول سئو تولید کنید، در غیر این صورت حتی با وجود محتوای خوب شانس دیده شدنتان بسیار کم خواهد بود. با محتوای سئوشده، هم گوگل را راضی نگه خواهید داشت، هم خوانندگان را. برای انتشار بهتر محتوا از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده کنید. به جای فعالیت در تمام شبکه های اجتماعی که زمان زیادی از شما میگیرد، یک یا دو شبکه مناسب کسب و کارتان را انتخاب و تنها در آنها فعالیت کنید. “اصل کیفیت” را در شبکه های اجتماعی نیز رعایت کنید. محتوای باکیفیت به شما این امکان را میدهد که با مشتریان ارتباطی برقرار کنید که فراتر از خرید یا فروشی ساده است. این تصور اشتباه را از ذهن خود خارج کنید که پول زیاد خرج کردن برای شما مشتریان زیادی به همراه میآورد. با تولید محتوا مخاطب هدف را پیدا کنید، به آنها اطلاعات مورد نیازشان را بدهید تا به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.
جواب این سوال یک بله قاطع است. با تولید محتوا به روشهای زیادی میتوانید کسب درآمد کنید. اما باید قوانینی را رعایت کنید :
آیا با افزایش ترافیک، سایت تبلیغ می گیرید؟ یا محصولی دانلودی یا فیزیکی دارید که میخواهید به فروش برسانید؟ آیا تخصصی دارید که میخواهید آموزش دهید؟ شاید هم بخواهید با وبلاگ نویسی در یک حوزه خاص زمینه مشاوره و سخنرانی برای خود ایجاد کنید.
نکته ای که وجود دارد این است که :
مجبور نیستید تنها یک روش کسب درآمد از محتوا را انتخاب کنید. می توانید محصولی به فروش برسانید اما در کنار آن سیستم عضویت ویژه راه اندازی کنید، مشاوره بدهید یا تبلیغات بگیرید. هر مهارتی داشته باشید تضمین کننده درآمد شما نیست، نوع استفاده از این مهارت است که میزان درآمد شما را مشخص میکند. اگر تصمیم دارید که از محتوا نویسی درآمد عالی داشته باشید یا به عنوان یک روش بازاریابی برای رشد کسب و کار استفاده کنید بیشتر از هر چیز به جدیت نیاز دارید. هر کاری زمان خود را می برد و زحمات خود را هم دارد اما نتیجه ای که در پایان به دست میآورید با هیچ چیزی برابری نمیکند. خوشبختانه روش های کسب درآمد از محتوا بسیار متنوع هستند و مجبور هم نیستید که خود را به یکی از آنها محدود کنید. می توانید با حداقل امکاناتی که دارید شروع کنید و به مرور درآمدی داشته باشید که تصورش را هم نمیکردید. تولید محتوا از آن نوع کارهایی است که هر چه بیشتر در آن پیش می روید بیشتر عاشق این کار می شود. شما سبک زندگی دارید که عاشقش هستید و درآمدی دارید که بسیار بیشتر از حقوق کارمندی است و مدیریت زمان نیز در اختیار خودتان است.